Jag blir snart galen! LÅNG!!

Sv: Jag blir snart galen! LÅNG!!

Man kan använda ättika efter man har rengjort, ska ta bort kisslukt. Sen tror jag att det finns något som heter Piss off att köpta i butiker som säljer hundprodukter.

Även jag hade gjort en veterinärkoll. Både UVI, prostata och ultraljud för att kolla så att han inte har kristaller i urinblåsan eller urinsten. Kristaller/urinsten kan täppa till urinröret, vilket betyder att han lyfter på benet som vanligt när han rastas men kissar bara lite. Resten kommer när blåsan blir såpass full att han inte kan hålla sig längre. Och han kan ju inte visa att han är nödig när ni inte är hemma. Att jag tänker på detta beror på att jag uppfattar det som att han inte revirpinkar några droppar utan han kissar mycket.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 352
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 277
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar