Min hund hatar en person

Sv: Min hund hatar en person

Vi hade en sådan person i vår närvaro och jag stängde bort våran hund. Hon fick vara innanför en grind i ett annat rum. Inga försök till att det skulle gå bra osv utan vi bara bestämde att det fick vara nog och både tyckte nog att det var en bra lösning.

Det finns grind på Ikea som man bara spänner fast i dörröppningen utan att behöva montera fast.

Din bror kan också ta som vana att stänga in hunden även om inte du eller någon annan är hemma.

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Nota
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 090
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 650
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 724
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka