Vad ska hunden få i julklapp?

Sv: Vad ska hunden få i julklapp?

*kl*

Odågan fick en spa-behandling ;) ett par dagar innan julafton. Hon fick simma, laser, massage och ligga på vibbplatta.

Sen fick hon en fryst kalvnacke på julafton :D

Gaia fyllde ett år 21 december och fick en mycket uppskattad pipleksak, ett Back-on-track-täcke och torkad anka (som hon fick dela med Dafne).

Några dagar före jul fick hundarna en gemensam gigantisk vetbed och på julafton blev det en boll på snöre, en kampleksak med extra lång tamp, samt tonfiskgodis.

Vi firade jul med (en tiokilos) katt i år och hundarna hade med sig en fredsgåva i form av en leksaksmus, så det gick susen. Ingen uppäten katt och inga sönderrivna hundar. :p

Min hund fick två nya "Frassar", en liten och en stor. Det är mjukisråttor från Ikea som hon fullkomligt älskar, bär runt på en sån jämt och har brevid sig när hon sover, tuggar litegrann på osv :D.

Och säger man "Var är Frasse?" så springer hon och hämtar en av dem:love:
Mycket uppskattade julklappar!

Jag har redan köpt julklapparna eftersom valpen behövde en ny dyna att sova på. Det gick inte riktigt som jag tänkt mig:

felbc3a4ddmindre.jpg

hahahaha, vilka godingar :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 469
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 564
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 166
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka