100 olika belöningar...?

Sv: 100 olika belöningar...?

Min hund gillar godis i alla former, för att få lite mer action blandar vi det med kamp eller kasta boll.
Men det allra bästa belöningen i hennes värld är att kuta till agility banan och bränna runt där ett varv efter ett lydnadaspass :D

Sv: 100 olika belöningar...?

Boll_klin_extra_kraftig__60_mm__L_55_cm_thumb.JPG

Bästa boll med snöre jag provat. Inte en gång har snöret lossnat från bollen och då har jag ändå 40kg hoffe jag kampar med :) Den första jag skaffade höll ca 1,5år innan han tuggade av snöret i en obevakad stund.

KL

Min kille är ganska lätt belönad men kamp och jakt är favorit belöningen. Helst en kombination så boll på snöre används mycket. En fårskinns kamp som Red_Chili visade bild på är med en mycket uppskattad leksak. Godis använder jag lite men oftast slukar han biten el spottar ut den och kräver sin leksak ändå :D

Vart kommer bollen ifrån? :) Märke? Förut hade jag gappays boll, men har inte kommit mig för att beställa en ny då gamla gick sönder efter att ha varit oanvänd ett år (måste ha blivit stel i gummit eller nåt).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 815
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka