100 olika belöningar...?

Sv: 100 olika belöningar...?

Min hund gillar godis i alla former, för att få lite mer action blandar vi det med kamp eller kasta boll.
Men det allra bästa belöningen i hennes värld är att kuta till agility banan och bränna runt där ett varv efter ett lydnadaspass :D

Sv: 100 olika belöningar...?

Boll_klin_extra_kraftig__60_mm__L_55_cm_thumb.JPG

Bästa boll med snöre jag provat. Inte en gång har snöret lossnat från bollen och då har jag ändå 40kg hoffe jag kampar med :) Den första jag skaffade höll ca 1,5år innan han tuggade av snöret i en obevakad stund.

KL

Min kille är ganska lätt belönad men kamp och jakt är favorit belöningen. Helst en kombination så boll på snöre används mycket. En fårskinns kamp som Red_Chili visade bild på är med en mycket uppskattad leksak. Godis använder jag lite men oftast slukar han biten el spottar ut den och kräver sin leksak ändå :D

Vart kommer bollen ifrån? :) Märke? Förut hade jag gappays boll, men har inte kommit mig för att beställa en ny då gamla gick sönder efter att ha varit oanvänd ett år (måste ha blivit stel i gummit eller nåt).

Liknande trådar

Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
588
Senast: Lillefrun
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 086
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 614
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka