Omplacering problemhund - HJÄLP!

Att lämna tillbaka honom kommer jag inte göra. Finns det möjlighet att gå till veterinären trots att jag varken står som ägare eller på försäkringen, och inte har chip nummer?
chipnummer kollar de hos veterinären. Med det kan du kolla ägare och se om det stämmer. Om det finns en ägare reggad. Du kan också via chopet kolla reg.nr och vad som finns om honom och hans avkommor.

Om jag var du och hade hunden hos mig hade jag vaccinerat. Det är en förhållandevis billig sak.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 674
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 081
Senast: Liran
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 920
Senast: Nominous
·
P
Hundhälsa Hej, vi är ett par på ungefär 25 som har en liten tik på 1,5 år, blandras. Det är svårt att göra en såhär lång historia "kort", men...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 520
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka