Återkommande UVI hos kastrerad tik?

Sv: Återkommande UVI hos kastrerad tik?

Missförstånd, men ingen fara, tyckte väl att det inte hängde ihop riktigt:)

Tack för omtanken!

Hoppas det blir bra med hjälp av medicin.

Tyvärr blir hon inte bättre, snarare sämre:( pratade med veterinären idag, de tog uppföljningsprover i fredags, som ser väldigt mycket bättre ut. Men hunden blir sämre och sämre så antagligen har hon tumör/er på levern. Så nu sätts hon på smärtstillande sista tiden och vi får ta förväl.

Tyvärr blir hon inte bättre, snarare sämre:( pratade med veterinären idag, de tog uppföljningsprover i fredags, som ser väldigt mycket bättre ut. Men hunden blir sämre och sämre så antagligen har hon tumör/er på levern. Så nu sätts hon på smärtstillande sista tiden och vi får ta förväl.

Åh vilken tråkig läsning. :( Jag antar att det är fina Fortune? Ta vara på den sista tiden. Kram

Visst är det fina Fab Fortune, min lilla gumma:( men jag träffade henne i helgen och det hade verkligen hänt något, det syns så tydligt i ögonen, hon har tappat gnistan. Så jag förstod redan då, men man hoppas ju att veterinären ska säga något upplyftande...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag börjar med att skriva att jag har förstått att återkommande urinvägsinfektioner är ett vanligt fel på tikvalpar. Jag har en...
Svar
7
· Visningar
3 876
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Vaknade natten till torsdag av det var blött i sängen, bredvid mig sover min hund i en stor pöl med kiss. Hon karterades för lite mer än...
2 3
Svar
43
· Visningar
17 320
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Jag har en tik som blev kastrerad när hon var 1 1/2 år p.g.a Pyo . Hon är idag 5 år gammal och hon läcker urin och har fått propaline...
2
Svar
25
· Visningar
6 403
Senast: Mathilda77
·
Hundhälsa För en vecka sedan märkte jag att Glenn var slö och han var inte alls intresserad av att äta, utan bara dricka vatten. Hans slemhinnor...
Svar
11
· Visningar
31 226
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka