Återkommande UVI hos kastrerad tik?

Sv: Återkommande UVI hos kastrerad tik?

Missförstånd, men ingen fara, tyckte väl att det inte hängde ihop riktigt:)

Tack för omtanken!

Hoppas det blir bra med hjälp av medicin.

Tyvärr blir hon inte bättre, snarare sämre:( pratade med veterinären idag, de tog uppföljningsprover i fredags, som ser väldigt mycket bättre ut. Men hunden blir sämre och sämre så antagligen har hon tumör/er på levern. Så nu sätts hon på smärtstillande sista tiden och vi får ta förväl.

Tyvärr blir hon inte bättre, snarare sämre:( pratade med veterinären idag, de tog uppföljningsprover i fredags, som ser väldigt mycket bättre ut. Men hunden blir sämre och sämre så antagligen har hon tumör/er på levern. Så nu sätts hon på smärtstillande sista tiden och vi får ta förväl.

Åh vilken tråkig läsning. :( Jag antar att det är fina Fortune? Ta vara på den sista tiden. Kram

Visst är det fina Fab Fortune, min lilla gumma:( men jag träffade henne i helgen och det hade verkligen hänt något, det syns så tydligt i ögonen, hon har tappat gnistan. Så jag förstod redan då, men man hoppas ju att veterinären ska säga något upplyftande...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej! Jag börjar med att skriva att jag har förstått att återkommande urinvägsinfektioner är ett vanligt fel på tikvalpar. Jag har en...
Svar
7
· Visningar
3 925
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Vaknade natten till torsdag av det var blött i sängen, bredvid mig sover min hund i en stor pöl med kiss. Hon karterades för lite mer än... 2 3
Svar
43
· Visningar
17 458
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Jag har en tik som blev kastrerad när hon var 1 1/2 år p.g.a Pyo . Hon är idag 5 år gammal och hon läcker urin och har fått propaline... 2
Svar
25
· Visningar
6 532
Senast: Mathilda77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka