Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Hur tränar ni att eran hund inte får hälsa på alla man möter? När personer försöker locka på hunden eller går fram och klappar, trots...
Svar
11
· Visningar
1 416
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Om ni hade kunnat säga något till er själva som ni vet nu, som ni inte visste när ni tog hem eran första valp, vad skulle det vara...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Gud vad tiden går sakta när man sitter och väntar på att få åka till veterinären. :( Jag håller på att oroa ihjäl mig för mitt hjärta...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Efter att ha läst några andra trådar här dök en tanke upp. Finns det någon hundras som är en riktig "soffpotatishund"? En sån som tycker...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 193
Hundavel & Ras Jag tänker mig att jag ska köpa en till hund under 2014. Jag har idag en rottistik som snart blir 2 år, och jag tänker inte skaffa någon...
2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: Laa
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av den kursen? Är det värt att gå? Någon som kan berätta lite om den, kanske är det någon som gått den hos Eget...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 696
Senast: Mitra
·
Hundhälsa Jag hade tänkt byta till "Vom og hundemats" färskfoder. Men de finns ingen återförsäljare i staden jag bor... Går det att beställa på...
Svar
13
· Visningar
2 607
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Har jag aldrig hör innan. Men såg en annons om en nu, renrasig men utan stamtavla dock :grin: Finns det en typ av mops som kallas...
Svar
6
· Visningar
6 757
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Kom att tänka på detta innan idag, att när jag för fick min hund så fick man väldigt mycket tips från hundfolk man mötte, och eftersom...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 978
Senast: Blueberry
·
H
Övr. Hund O nu menar jag ej de som just ni tycler är vackra utan de bilder som verkligen är ngt att titta på:) Iaf de ska inte va suddiga o en...
50 51 52
Svar
1 035
· Visningar
97 481
Senast: fryckan
·
Övr. Hund På hur många hundar ni har och varför ni har just det antalet? :D
2
Svar
29
· Visningar
2 186
Övr. Hund Jag och Linus ska på inoff utställning den 12/1 i Sollentuna , fler som ska dit?
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Yhlva
·
Övr. Hund Jag har ofta mina hundar lös, mycket i skog o på fjäll o så och skulle vilja få tag i en bra bjällra av något slag att fästa i...
Svar
4
· Visningar
1 452
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag har ju en oreggad vallhund. Så jag vet ju att problemet i grund och botten är att hunden bör få valla och att det är väldigt vanligt...
2
Svar
32
· Visningar
3 569
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Hur är det att bo i Norge och ha hund? Finns det hunddagis, eller är det lätt att få ta på dagmatte? Hur är synen på hund där nere, har...
Svar
6
· Visningar
3 799
Övr. Hund Att matcha energinivån mellan hundägare och hund är ju inte alltid så lätt så vilket/vilka situationer tror ni fungerar bäst? 1...
Svar
13
· Visningar
1 742
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Behöver lite tips ang klickerträningen med min ena hund. Han kan sitt, ligg, inkallning, platsliggning osv. Men nu när jag försöker...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Var iväg för att para min tik idag men hanhunden hade inte riktigt koll på läget :smirk: :rofl: Det är första gången för bägge...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 216
·
Hundhälsa Min hund bajsar (när han bajsar mycket) jättelånga spaghettiliknande korvar. Inte lika tunna som spaghetti då förstås, men det är en...
2
Svar
32
· Visningar
11 505
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Snälla hjälp mig med tips och tankar då mina egna har tagit slut - trots att inlägget är långt!! Förra året började min...
Svar
4
· Visningar
1 227
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Flytta med utekatt
  • Mata småfåglarna