Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jippie, rasvalstråd :) Vi funderar på att inom några år köpa en "vanlig" jakthund som komplement till flattarna, och har fått helt... 2
Svar
29
· Visningar
8 583
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Anonymt nick Jag har en hund (pälsras) som är snart 6 år. Hon har varit allergisk sen dag 1. Har gått igenom ALLA undersökningar och...
Svar
8
· Visningar
1 302
Hundhälsa Är hundvakt sedan 2 veckor. Det har gått hyfsat men jag äf rätt säker på att han inte trivs hos oss. Kortfattat: första kvällen kissade...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: kisse
·
Övr. Hund Min mamma ringde igår och var helt förtvivlad, då deras granne nu släpper ut sin hund utan uppsikt (finns inget staket på gården). Denna...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Kloka bukare! I över 1 års tid har jag förberett/läst/träffat min nästa ras - australian kelpie. Mycket har jag lärt mig (framförall... 2
Svar
26
· Visningar
2 555
Övr. Hund https://www.youtube.com/watch?v=8HT2y--fUJg El o stackel o kritiska kommentarer tas bort.
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras http://blog.usa4sale.net/designer-breed-names/ Vem tusan kom på iden att korsa Akita med Boxer, eller Basset med Mops?
Svar
2
· Visningar
754
Hundhälsa Hej! Är inget troll, kan inte logga in med mitt vanliga nick av någon anledning så jag ordnade helt enkelt ett nytt. Jag har... 2
Svar
29
· Visningar
3 730
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en JRT tik 8 snart 9 år gammal som har blivit plötsligt lite rastlös och orolig på kvällstid. Precis som om man har glömt att göra...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: clubman
·
Hundhälsa Upptäckte idag en grej på min hunds överläpp, har Googlat omkring lite och hittat att folk pratar om åldersvårtor, kan detta vara en...
Svar
6
· Visningar
14 010
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Efter en lång tids problem efter kastrering av tik av vad veterinären trodde var en reaktion på tråden så har nu bulan spruckit och ut...
Svar
8
· Visningar
2 384
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Jag har en finska lapphund hemma som snart blir 9 månader som är väldigt dålig på att äta. Detta har blivit värre den senaste tiden och...
Svar
8
· Visningar
1 680
Senast: Huginn08
·
Övr. Hund Jag har två egna hundar och passar en hund från uppfödaren. Denna hund ska omplaceras när ett bra hem dyker upp. Jag har passat henne... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 946
Senast: Emor
·
Övr. Hund Hur mycket kostar det er i månaden att utfodra hundar i storlek med njuffe, cane corso eller leonberger? Jag har fått tips om en...
Svar
10
· Visningar
2 903
Övr. Hund Det hela började i oktober 2011. Då var jag valphjälp åt en vän som tog kull på sin arbetstik. Många timmar spenderades i valplådan... 2
Svar
35
· Visningar
3 776
Senast: Migo
·
Hundhälsa Tips på att få ena hunden att äta bättre och andra hunden att äta mindre typ. Min ena basenji är ett bottenlöst hål. Hon kan...
Svar
11
· Visningar
1 451
Hundhälsa Förra torsdagen blev vi med valp. Den var inte vaccinerad, avmaskad eller registrerad. I fredags var vi hos veterinären så hon har nu...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Yttik
·
Övr. Hund Ok here we go :D Vad krävs för att få tävla agility? Vad innebär inoficiella tävl resp oficiella? Hur hög mankhöjd på small...
Svar
4
· Visningar
1 342
Senast: Verre
·
Övr. Hund Som flera här inne vet så har jag under en knapp månad varit hundvakt åt en helbror till min unghund (1½ år gammal), då han krävde... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 357
Senast: ch791022
·
Hundhälsa En av de hundar jag träffar på ständigt och jämt är en supertrevlig labradortik. Hon är dock jäkligt fet och ser helt seriöst ut som en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 828
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka