Hjälp mig! Vet inte hur jag ska göra.

Sv: Hjälp mig! Vet inte hur jag ska göra.

Kl
Hon fattas oss verkligen. Ska kontakta uppfödaren imorgon igen....

Sv: Hjälp mig! Vet inte hur jag ska göra.

Fast om jag inte skulle ta med mig hunden/arna när jag hälsar på mamma ska dom då vara sköta sig själv då eller jag ha merkostnaden för hundpensinat under helgen-3 veckor vilket varit längsta besöket sedan jag flyttade från skåne?

Ingen av lösningarna är rimlig... så för mig finns det bara en lösning hundarna får följa med om det är besök hos folk som är mer än ett par timmar, eller så får dom som inte kan tänka sig att släppa in hundarna får komma hit och hälsa på istället.

Så jag respekterar värdens åsikter, men det kan också vara så att dom inte får besök av mig just eftersom dom inte kan tänka sig släppa in hunden/arna.

/Camilla

Visst ställer det till problem om värden inte vill ha hundar hos sig. Jag har själv hund, men förstår också att alla inte vill ha hundar på besök, och framförallt inte tre stycken. Då får man hitta andra lösningar om det är så att båda parterna vill träffas, som du säger kanske det är lättare att umgås hem hos den som har hundarna.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Blyger
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 416
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 788
Senast: Milosari
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka