Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Jag undrar helt enkelt hur ni får en hund att lära sig att vara tyst med enbart positiv förstärkning! Anta att man köper valp som...
Svar
9
· Visningar
2 138
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Satt precis och kollade igenom min ena hund som blev biten för exakt en månad sen och fick sy ihop såret. Jag tog själv bort stygnen...
Svar
3
· Visningar
8 047
Senast: Misiaczek
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar, men då det inte kommer kunna bli verklighet på över närmare två år så funderar jag hit och dit på olika...
Svar
8
· Visningar
5 791
Senast: Flisans
·
Hundhälsa Kommer ju ev. få hem en liten valp i mitten få februari. Och tankarna snurrar ju hela tiden. Jag är så galet förväntansfull och glad...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Behöver lite råd. Är som så att min granne har fått en 1 års tik som har fått gått i kopplet precis som hon vill. Hon drar något...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Jag har en utehund ... jag har det svalt inne, öppnar alltid ett fönster på natten. Ändå har jag en herre som börjar vanka omkring...
Svar
19
· Visningar
2 396
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Jag har hittat en utställning i dk som jag vill åka på. Tyvärr har jag slarvat med att rabiesvaccinera. De fick senaste sprutan i juli...
2
Svar
26
· Visningar
2 338
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har hört lite om specialsök, och det verkar som om det skulle kunna vara en lämplig sak att aktivera hjärnan på min hund inomhus...
2
Svar
21
· Visningar
6 312
Senast: Migo
·
Hundhälsa Började fundera när jag läste tråden om seniorkoll... Har en Rottweilertik född 07 som har pålagringar på armbågarna, lindrig resp...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det börjar dra ihop sig för vaccination och Akilles årliga levaxinprover. Jag funderar på att be om en seniorkoll också när vi ändå är...
Svar
6
· Visningar
1 312
Övr. Hund En snabb fråga! Har man inte rätt att få ersättning för förlorad arbetsinkomst när man är tvungen att uppsöka veterinär på arbetstid...
2
Svar
31
· Visningar
4 553
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras Jippie, rasvalstråd :) Vi funderar på att inom några år köpa en "vanlig" jakthund som komplement till flattarna, och har fått helt...
2
Svar
29
· Visningar
8 581
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Anonymt nick Jag har en hund (pälsras) som är snart 6 år. Hon har varit allergisk sen dag 1. Har gått igenom ALLA undersökningar och...
Svar
8
· Visningar
1 299
Hundhälsa Är hundvakt sedan 2 veckor. Det har gått hyfsat men jag äf rätt säker på att han inte trivs hos oss. Kortfattat: första kvällen kissade...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: kisse
·
Övr. Hund Min mamma ringde igår och var helt förtvivlad, då deras granne nu släpper ut sin hund utan uppsikt (finns inget staket på gården). Denna...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Kloka bukare! I över 1 års tid har jag förberett/läst/träffat min nästa ras - australian kelpie. Mycket har jag lärt mig (framförall...
2
Svar
26
· Visningar
2 548
Övr. Hund https://www.youtube.com/watch?v=8HT2y--fUJg El o stackel o kritiska kommentarer tas bort.
Svar
6
· Visningar
875
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras http://blog.usa4sale.net/designer-breed-names/ Vem tusan kom på iden att korsa Akita med Boxer, eller Basset med Mops?
Svar
2
· Visningar
752
Hundhälsa Hej! Är inget troll, kan inte logga in med mitt vanliga nick av någon anledning så jag ordnade helt enkelt ett nytt. Jag har...
2
Svar
29
· Visningar
3 726
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Har en JRT tik 8 snart 9 år gammal som har blivit plötsligt lite rastlös och orolig på kvällstid. Precis som om man har glömt att göra...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: clubman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka