Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag visste inte riktigt hur jag skulle sätta rubriken. Men idag fick jag bekräftat det som jag trott hela tiden, att min skällapa...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Var hos vetrinären igår och kasterade Melker. Och har fått många frågor varför och om han har varit sjuk eller så. Kasterade mest för...
Svar
12
· Visningar
1 709
Senast: vallhund
·
Hundhälsa I lördags fick min flat ett sår på bakbenet, ovanför stora trampdynan mot hasen. Ca 2cm brett och en ficka som ett upp och nervänt U...
Svar
9
· Visningar
1 101
Hundhälsa Jag och min sambo skaffade oss en liten valp (korsning tax/pinscher) i slutet på förra året. Max som han heter är nu ca 4 månader och...
Svar
18
· Visningar
9 710
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Hund Har i ca 1 år haft ett halvt öga på annonser efter en stor hund att utöka familjen med. Men det blev inte riktigt så. Istället så blir...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: MikaTela
·
L
Svar
0
· Visningar
562
Senast: lbb
·
Övr. Hund Min snart treåriga hane (varit verksam inom avel) har en ovana som jag blir galen på. Han ska pissa KONSTANT eller ja, det ska revir...
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Fragile
·
Hundavel & Ras Mina föräldrar vill skaffa hund igen efter att ha varit utan egen i 4 år. De har tidigare haft två schäfertikar (inte samtidigt). Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 808
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
132
Övr. Hund Han är beundransvärd SeUch SeVch LP1 Midnight Fantasy Mad Max "Taggen" Han ställer upp och älskar att jobba Spottar i nävarna och...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: kicki71
·
Övr. Hund I morse fick jag ett mail om att en av tikarna i Ipods första kull är officiellt godkänd polishund för skarpt läge! :bump: I...
2
Svar
26
· Visningar
4 831
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Vi är tre personer i famijen, sonen är 6år och väldigt aktiv. Vi bor på gård och har snart hästar igen. Vi vill ha en liten robust tuff...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 073
Senast: utte
·
Hundhälsa Undrar hur ofta ni ger era hundar tuggsaker?:) Tex grisöron osv:)
2
Svar
29
· Visningar
5 628
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag funderar lite över det här med att låta hunden hoppa ner från tex. möbler. Jag har nämligen en goldenvalp som är ca fyra månader...
Svar
10
· Visningar
17 302
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag undrar, jag vill ställa ut officiellt, måste jag vara medlem i i en skk länsklubb eller räcker det att man är medlem i en rasklubb ?
Svar
5
· Visningar
718
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Så, jag tror jag tar det från början. För tre år sedan så föddes lilla Wick. Vid 8 veckor så upptäcktes det att han hade Lenticos på...
Svar
5
· Visningar
1 292
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ja, rubriken säger väl det mesta. För det kan väl inte vara effektivt på något sätt att ha denna typen av arbetande hundar...
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Min labrador kille på 9 månader verkar inte riktigt förstå andra hundars signaler! Tycker han mest blir triggad av att bli tillsagd...
Svar
12
· Visningar
3 235
Senast: LittleJohn
·
P
Hundhälsa Hej Min valp på snart 23 veckor har fått utslag på kroppen. Såg det första på sidan av magen för ungefär 1 vecka sedan.. trodde det...
Svar
9
· Visningar
7 713
Hundhälsa Dalarnas tidningar. En svårt sjuk hundvalp med påtaglig undertemperatur kom akut in till Falu Djursjukhus. Ägaren misstänkte att den...
2
Svar
31
· Visningar
5 068
Senast: prunella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka