Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är lite nyfiken vad folk gör själva till sina hundar? Jag sitter just nu och knyter massa olika fleeceflätor då jag ansåg det var...
Svar
2
· Visningar
780
Övr. Hund Jag vill gärna ha tips på en bra sele till min lilla snart 5 månaders vovva (ChihuahuaMix). Följande kretierier ska helst uppfyllas...
Svar
4
· Visningar
1 707
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Tänkte att vi med hundarna också skulle ha en sådan här tråd!! Vad har ni köpt från den nya kollektionen och vad tycker ni om sakerna...
Svar
0
· Visningar
531
Hundavel & Ras Vad vet ni om den? Är det någon som har en Argentinare?
Svar
12
· Visningar
2 417
Senast: Meibla
·
Hundavel & Ras Känns som jag gått igenom hela listan nu på tänkbara raser. Men jag hittar inget "perfekt" :/ Har även träffat några schnauzers nu, men... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 745
Hundavel & Ras Ja, som rubriken lyder! Vi har en jättetrevlig tik som vi funderat på att ta valpar på, men hon har navelbråck som hon haft sen hon...
Svar
2
· Visningar
2 891
Senast: Maja_Kandi
·
Övr. Hund Ja om ca 2 veckor får jag hem en dvärgpinschervalp. Så har redan nu börjat bunkra upp med massa olika ben, nån ny leksak. Men tar...
Svar
18
· Visningar
6 946
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Hej alla! Skulle vilja ha tips på aktivering inne som man kan göra med sina hundar. Har en snart 2 årig foxterrier hane o 9 mån. gammal...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ruben, min stora kärlek här i livet ska förevigas på min kropp. Men jag har lite beslutsångest för vilken bild jag ska väla, blir en... 2
Svar
21
· Visningar
3 173
Senast: Vogue
·
Övr. Hund Jag kanske är lite skadad av hästvärlden, där man täcker och skyddar och värmer och grejar till absurdum. MEN, jag vill gärna ha ett... 2
Svar
25
· Visningar
3 868
Senast: martha
·
Hundhälsa Vi har en ridgelös tik på 4 ½ år som haft 2 kullar förr 18 mån sen och tänkte ta en sista innan hon blir 7 år för vi vill behålla en... 2
Svar
22
· Visningar
4 882
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja jag promenerar ju relativt långt dagligen (upp till 2,5 timme) med min lilla bostonterrier. Ofta möter vi andra hundar att leka med...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Migo
·
Hundhälsa Det var längesen jag hängde här. Men nu behöver jag input från er, har ni inga idéer så ringer jag veterinären eftersom detta inte är... 2 3
Svar
47
· Visningar
14 684
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Fick hux flux ta över en Kinapuff igår. Vi har passat henne en gång innan och då var hon väldigt kräsen, då fick vi med ett foder, små... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 427
Övr. Hund Lördagen den 2/2 kommer jag och Lejonelle träffas vid hund/pulkaspåret vid Ånnaboda för en körtur i det preparerade hundspåret. Där går...
Svar
2
· Visningar
1 035
Hundhälsa Jag har självklart kontakt med veterinär, vi pratade senast idag och hon skulle fundera lite... Iaf, Loka är en öronhund, hon har... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
18 500
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Svenska forskare har precis publicerat en intressant studie, länk till tidningsartikel, där de jämfört genetiken hos vargar och hundar...
Svar
5
· Visningar
2 717
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Ja låt höra nu vad nu anser om tvillingkoppel! Bu eller bä? När, var och hur isf? Jag har själv aldrig använt det och är lite velig... 2
Svar
20
· Visningar
7 118
Senast: MM
·
Hundhälsa Fritte har roströda missfärgningar på några av klorna, och slickar sig lite väl mycket för att matte ska vara lugn. Läste att man kan...
Svar
6
· Visningar
22 977
Övr. Hund Jag har en månad framför mig där hundarna tyvärr måste vara med mig mycket på jobbet, tyvärr är det inte alltid de kan vara på kontoret... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 417
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka