Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur länge håller sig färskfoder bra när det står framme i rumstemperatur? Hur länge kan man lämna det framme?:)
Svar
7
· Visningar
6 280
Övr. Hund Som vanligt börjar jag fundera och analyser direkt något dyker upp. Det här handlar om en oreggad border collie, (inte min vovve, jag...
Svar
6
· Visningar
1 229
Hundhälsa Är helt förkrossad efter vår skogspromenad.. Klistrar in samma text som jag skrev på FB för att få så mycket tankar som möjligt. Var...
2
Svar
37
· Visningar
5 236
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag hittade den har pa FB och tankte dela med mig ... For the TV documentary on pet obesity in which I will be participating, I...
2
Svar
28
· Visningar
4 434
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Behöver lite hjälp för att spåna fram hur jag ska kunna underlätta bilåkandet för min ena hund, en 5,5 månader gammal hane som blir...
Svar
9
· Visningar
7 864
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har en kund som har en labbeblandis (mamma ren labbe, pappa labbe-schäfer). Hane 8 månader, okastrerad, familj två vuxna, två barn sex...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 520
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag har en Schäferkorsning på snart 2år. Hon har redan tappat vinterpälsen och hon badas rättså ofta (varannan månad kanske) så...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 465
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Hmm konstig rubrik... Pratade med en bekant häromdagen om att hunden sover i sängen. Hon sa att hunden ska absolut inte ligga vid...
2
Svar
38
· Visningar
10 541
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna ha lite tips på trevliga brukshundar alt. aktiva sällskapshundar. Jag hade tänkt köpa hund år 2014, vill vara ute i...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
15 233
Senast: Ninnie
·
Y
Hundavel & Ras Hejsan! Nu ska vi se om det är fler personer i vårat avlånga land som har en eller flera hundar av den underbara rasen Dvärgschnauzer...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 774
Övr. Hund Tänker att jag eventuellt ska anmäla mig och hunden på snart 7 månader till en kurs. Saken är den att jag har lite social fobi och...
Svar
12
· Visningar
1 600
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Är lite nyfiken vad folk gör själva till sina hundar? Jag sitter just nu och knyter massa olika fleeceflätor då jag ansåg det var...
Svar
2
· Visningar
780
Övr. Hund Jag vill gärna ha tips på en bra sele till min lilla snart 5 månaders vovva (ChihuahuaMix). Följande kretierier ska helst uppfyllas...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Tänkte att vi med hundarna också skulle ha en sådan här tråd!! Vad har ni köpt från den nya kollektionen och vad tycker ni om sakerna...
Svar
0
· Visningar
531
Hundavel & Ras Vad vet ni om den? Är det någon som har en Argentinare?
Svar
12
· Visningar
2 417
Senast: Meibla
·
Hundavel & Ras Känns som jag gått igenom hela listan nu på tänkbara raser. Men jag hittar inget "perfekt" :/ Har även träffat några schnauzers nu, men...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 732
Hundavel & Ras Ja, som rubriken lyder! Vi har en jättetrevlig tik som vi funderat på att ta valpar på, men hon har navelbråck som hon haft sen hon...
Svar
2
· Visningar
2 891
Senast: Maja_Kandi
·
Övr. Hund Ja om ca 2 veckor får jag hem en dvärgpinschervalp. Så har redan nu börjat bunkra upp med massa olika ben, nån ny leksak. Men tar...
Svar
18
· Visningar
6 943
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Hej alla! Skulle vilja ha tips på aktivering inne som man kan göra med sina hundar. Har en snart 2 årig foxterrier hane o 9 mån. gammal...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Ruben, min stora kärlek här i livet ska förevigas på min kropp. Men jag har lite beslutsångest för vilken bild jag ska väla, blir en...
2
Svar
21
· Visningar
3 173
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2