Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Får erkänna att jag blev lite förälskad på My Dog idag: mötte två Chodský Pes men var för feg för att haffa ägarna och fråga ut dem...
Svar
7
· Visningar
5 609
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Vad är skillnaden mellan nobivac och rabisin? Min hund vaccinerades med nobivac, fick en spruta för 4 månader sen. Ska nu på måndag ta...
Svar
17
· Visningar
2 170
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Vi har en hundbädd i memoryfoam, från Buster, som tyvärr har blivit nerkissad ett par gånger. Överdraget är ju inga problem att tvätta...
Svar
12
· Visningar
4 901
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Är det inte det ena så är det nåt annat... Vi har testat Incurin nu några månader mot inkontinens på Lokis, funkar inte särskilt...
Svar
15
· Visningar
15 818
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har för tips på balansövningar till en större hund (golden)? Jag har lite idetorka på vad man kan göra inomhus...
Svar
9
· Visningar
1 857
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Var i veckan hos veterinären för tandstensborttagning, och läget var värre än vad jag trott:cry: Hon hade extremt mycket tandsten, alla...
Svar
19
· Visningar
6 691
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En Fb-bekant har råkat ut för följande; "Orkar inte ta hela historien men efter att vi varit hos veterinären i fredags då vår Diva fick...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja finns det? Har upptäckt att Fiffi är allergisk mot kycklikng och det finns i varenda foder jag kan komma på. Hon reagerar även på nöt.
Svar
9
· Visningar
1 338
·
Övr. Hund Jag vet att det är vanligt och ofarligt att hundar äter bajs, speciellt hästbajs verkar vara poppis. Min hund ääälskar hästskit... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 863
Hundavel & Ras Har blivit tillfrågad att hjälpa till med en volpino italiano tik på 8 månader, och inser att jag inte kan ett dugg om rasen! :o...
Svar
2
· Visningar
1 373
Senast: angiepangie
·
Övr. Hund träning av polishundar, typ usa på tv4fakta just nu, blod på brottsplatsen.
Svar
1
· Visningar
534
Senast: Disen
·
Hundhälsa En god vän till mig har av en annan corgiägare fått höra att hon absolut inte får ge valpfoder till sin Welsh Corgi Cardigan-valp. Nu är... 2
Svar
38
· Visningar
7 678
Senast: hjarterdam
·
Övr. Hund Nu har vi äntligen fått hem vår begagnade sele! Så lär mig nu allt som min hund och jag behöver veta för att komma igång och börja dra... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 126
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Är det någon som fått tonsillerna bortopererade på sin hund, som kan berätta lite hur det var efteråt? Försvann... 2 3
Svar
51
· Visningar
10 088
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Spinoff på tråden "Heltidsarbetande människor med hund" och andra trådar där det ibland låter som att "kan man inte erbjuda perfekta... 2 3
Svar
41
· Visningar
7 530
·
Övr. Hund Är det någon här som ger ecodogfood? Jag har fått några förpackningar av en bekant som behövde frigöra plats i sin frys. För er som inte...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Ni som har kastrerade tikar tillsammans med fertil hane... Upplever ni att hanen visar extremt imtresse för tiken och att hon kan vara...
Svar
5
· Visningar
5 794
Senast: dpmatte
·
S
Hundhälsa Jag har många bekanta som har hund och dom blir alltid glada när jag kommer och hoppar på mig, hur gör jag för att få dom att sluta... 11 12 13
Svar
251
· Visningar
21 742
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min gamle Lapske har tårna på framtassarna hoppat ur led på till och från i olika situationer under ca 3 års tid, han är idag 9 år. Det... 2
Svar
27
· Visningar
6 690
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva hjälp angående hur vi tränar ingångsposition. Vi kommer inte tävla i lydnad men det ska ändå se fint ut :)...
Svar
16
· Visningar
1 309
Senast: rahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer