Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Gamle Loke har börjat bli lite väl hård i magen och har det lite trögt med bajjandet. Jag skulle tippa på att det har med hans spondylos...
Svar
15
· Visningar
13 994
Hundhälsa Hur farligt är varm, ev torr, nos? Har hört att om inte nosen är kall är hunden sjuk?
Svar
4
· Visningar
15 328
Övr. Hund Mitt problem: Jag har omedvetet skapat ett MONSTER vid ytterdörren :( Tills för ungefär 1,5 år sedan fick dom springa ut som dom ville...
Svar
17
· Visningar
1 911
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Brit premium meat saugages heter det visst! Någon som har erfarenhet av detta foder? Säljs i en affär nära oss och köpte en korv för...
Svar
8
· Visningar
2 419
Hundhälsa Det började såhär http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=998495 och fortsatte med det här... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 836
Senast: JG
·
Hundhälsa Lilla Ynkisen, som jag har tagit över för drygt en månad sedan? Har inte kolla på tiden ;) Han har väldigt dålig mage. Han får lätt...
Svar
14
· Visningar
1 870
Övr. Hund Tänkte byta över mina hundar från torrfoder till färskfoder och vill gärna höra vad ni ger era och vilka erfarenheter ni har av det. Jag... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 624
Senast: Jenny_R
·
Hundhälsa Nu har jag efter 2 års växlande hopp och förtvivlan kommit till en punkt där jag känner att gränsen snart är nådd. Vi har behandlat...
Svar
18
· Visningar
3 166
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Har fått hem ett smakprov på det fodret nu och tro det eller ej, det gick ner utan problem:laugh: till och med torra kulor tuggade hon i...
Svar
6
· Visningar
6 352
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Sitter här och är otroligt sugen på att fara och åka skidor. Men 6månaders staffen är här. Vanligtvis drar stora hunden mig, och då går...
Svar
17
· Visningar
1 635
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag var nyss ute med min 9-månaders tik, där ute möter vi en som är ute med sin cockerpoo hane och hon vill tvungen att de ska leka... 2
Svar
24
· Visningar
4 502
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag ger i dagsläget standard torrfoder vilket jag hittills är väldigt nöjd med, men går nu i funderingar att byta till färskfoder då det... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
26 219
Senast: JG
·
Hundhälsa Jag blir så frustrerad, hunden blir lite halt efter vila när han gått långa lite tuffare promenader, han haltar i ett par steg för att...
Svar
15
· Visningar
5 352
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Min hund läcker och han går nu på behandling mot UVI och vi ska gå vidare med undersökningen då han även läckt innan trots sin unga...
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Finns den rasen? Hittade en annons på blocket på denna ras, även kallad mini-aussie? Jag trodde det bara var australian shepard...
Svar
13
· Visningar
4 125
Senast: Miao
·
Övr. Hund Mest nyfiken på att jämföra lite hur det skiljer sig mellan olika delar av landet, mellan stad & landsbygd osv. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Det kan hända att en liknande fråga varit upp tidigare men jag startar en ny tråd nu iallafall. Det förs en diskussion på ett... 2
Svar
29
· Visningar
5 144
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av det? Var hos veterinären med Zingo idag för att kolla upp hans rinnande ögon och kliande öron...
Svar
2
· Visningar
1 693
Senast: Meibla
·
Övr. Hund ..och det här stället är väl förmodligen det absolut dummaste stället man kan be om sådana här råd på :devil: Nej, men till saken... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 976
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Jag ser då och då att folk skriver att hundarnas foder har blivit billigare sen de bytte till färskfoder. Det jag undrar är vilket... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 479
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer