Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag lägger tråden här på hund eftersom det var min hund det gällde men det gäller ju egentligen all djur. Och innan någon börjar yla om...
2
Svar
25
· Visningar
4 610
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vänder ryggen till i två sekunder, då står dottern och smörjer in hunden med handkräm... Tror ni man måste bada bort det (vill helst...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: Gimlan
·
Hundhälsa Vad ska man ge till en äldre labbe som börjar tunna ut? Ska man öka på med nån form att protein och i så fall vad? Eller ska han ha...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Vi tog över en 5-månaders valp för lite över en vecka sedan och han är så otroligt osäker så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: a_frida
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat ett ny vän till oss. Ruben är tokglad o vi oxå :) Nu känns livet fullkomligt igen med två underbara hundar...
2
Svar
32
· Visningar
5 500
Senast: JG
·
Övr. Hund Just nu går det ett program om skotträdsla för hundar på Kunskapskanalen. Senare kommer program om jaktbeteenden och belöningssystem...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: vallhund
·
Övr. Hund ras? Alltså tävlat första lydnad med en lite svårare ras och sen bytt? Vad hade du för ras först och vad bytte du till? Vad märkte du...
2
Svar
25
· Visningar
4 136
Senast: yennork
·
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russell terrier tik på 6 månader som vägrar bli rumsren.. Jag har haft henne sedan hon var 8 veckor gammal...
Svar
16
· Visningar
5 282
Senast: Jenka
·
Övr. Hund 2 ljuvliga hanhundar som är bröder men nu 8 månader och har börjat slåss med varandra...Finns det ngn lösning eller måste man ge bort...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Igår fick vi åka akut till Strömsholm med vår älskade lilla hund. Det visade sig att han har ett mindre diskbråck :( Så nu blir det...
Svar
18
· Visningar
5 358
Senast: urkella
·
Övr. Hund Lille Fridolf fick sin dagsform dokumenterad med hjälp av husses Liquid Ego. Vi har en hel del kvar att jobba på innan han är...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Får erkänna att jag blev lite förälskad på My Dog idag: mötte två Chodský Pes men var för feg för att haffa ägarna och fråga ut dem...
Svar
7
· Visningar
5 590
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Vad är skillnaden mellan nobivac och rabisin? Min hund vaccinerades med nobivac, fick en spruta för 4 månader sen. Ska nu på måndag ta...
Svar
17
· Visningar
2 167
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Vi har en hundbädd i memoryfoam, från Buster, som tyvärr har blivit nerkissad ett par gånger. Överdraget är ju inga problem att tvätta...
Svar
12
· Visningar
4 892
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Är det inte det ena så är det nåt annat... Vi har testat Incurin nu några månader mot inkontinens på Lokis, funkar inte särskilt...
Svar
15
· Visningar
15 794
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har för tips på balansövningar till en större hund (golden)? Jag har lite idetorka på vad man kan göra inomhus...
Svar
9
· Visningar
1 857
·
Hundhälsa Var i veckan hos veterinären för tandstensborttagning, och läget var värre än vad jag trott:cry: Hon hade extremt mycket tandsten, alla...
Svar
19
· Visningar
6 687
Senast: jemeni
·
Hundhälsa En Fb-bekant har råkat ut för följande; "Orkar inte ta hela historien men efter att vi varit hos veterinären i fredags då vår Diva fick...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja finns det? Har upptäckt att Fiffi är allergisk mot kycklikng och det finns i varenda foder jag kan komma på. Hon reagerar även på nöt.
Svar
9
· Visningar
1 334
·
Övr. Hund Jag vet att det är vanligt och ofarligt att hundar äter bajs, speciellt hästbajs verkar vara poppis. Min hund ääälskar hästskit...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !