Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej på er. Jag blev för drygt ett år sedan svårt sjuk i EDS. Innan kraschen höll jag på med hästar och hade vid det tillfället 1 häst... 2
Svar
23
· Visningar
6 061
Senast: zeus
·
Hundhälsa Snabbt svar tack! Jag gav hundarna benen från en älgkalv nyss som en jägare var så vänlig och gav mig. Men dom flisar sig. Mallen...
Svar
12
· Visningar
1 849
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Vilket dygn på löpet parar man tiken? När är tiken i höglöp? (ska ej para min tik utan mer nyfiken bara hur man räknar ut när den...
Svar
6
· Visningar
1 718
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp i en relativt ny och obekant ras, och det är ju en djungel trots att jag hör mig för och tar hjälp av... 2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Mammas Engelska setter på 15mån är otroligt svår i maten:cry:. Han är mager som ett skrälle och har av veterinären fått träningsförbud...
Svar
19
· Visningar
2 871
Senast: Ela
·
Övr. Hund Ja, jag har ju usel koll på allt som finns att göra med hundar som vill använda nosen lite ;) Det enda jag har koll på egentligen är att... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 600
Senast: Satis
·
Hundhälsa För ett tag sedan upptäckte vi att Ixi hade fått en liten knöl/bula på ryggen. Vet kontaktades som tyckte att vi skulle avvakta och se... 2
Svar
30
· Visningar
4 456
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag är så otroligt sugen på en hund till. Jag har inte bestämt om det blir en till men om jag ska ha en till så har jag tre val. 1. Ta...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag skulle vilja köpa ett täcke till min labrador att sätta på när han badat och blivit blöt, men vet inte vad jag ska välja. Varma...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Mila är en omplaceringshuns på ca 3 år som inte visste vad är leksaker. Det tog för henne ca 10 månader för att börja dra när Sherry... 2
Svar
32
· Visningar
5 541
Senast: rahl
·
Övr. Hund En uppfödare som jag har spanat på länge väntar valpar efter en intressant tik i vår. Jag vill såklart anmäla intresse för en valp, men...
Svar
8
· Visningar
11 224
Senast: Miao
·
Övr. Hund .. Är det någon som vet något om fodret Lone Star lamm & ris? Fick rådet att testa det på min hund av den som jobbade i djuraffären. Har...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: simba_112
·
Övr. Hund http://www.bbc.co.uk/news/education-21411249 Hundar är mer benägna att stjäla mat i mörka rum. Mer om smarta hundar...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är så rasande arg. Vi hyr en stor hästgård med flera bostadshus, och gården är till salu. Vi är spekulanter och vill köpa, men det... 2
Svar
27
· Visningar
4 793
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Någon annan som har eller känner till en hund som vägrar äta Taste of the wild? Jag har nu provat två olika sorter (den med lamm och...
Svar
13
· Visningar
1 528
Hundhälsa Intressant forskning: http://www.perjensen.se/Etologi/Fran_forskningsfronten/Poster/2013/2/5_Hundar_med_ADHD.html 2
Svar
30
· Visningar
3 768
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag gick M1 och M2-utbildningen i helgen och då sa vår instruktör att numera får inte hundar som har trea, fyra eller femma på skotten... 2
Svar
20
· Visningar
2 711
Övr. Hund Jag och grabbarna ska till Västkusten onsdag-fredag, och eftersom jag kommer vara helt ensam och övergiven av mina arbetande föräldrar...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Ni som har tikar, använder ni tikskydd vid löp? Om ja, är det under hela löpet eller bara under delar av det? Upplever ni att hunden får... 2
Svar
33
· Visningar
10 106
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Är lite nyfiken bara... Hade det gått att para en dvärgpinscher med en mops ? Finns det någon sådan blandning..? 2
Svar
24
· Visningar
4 998
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka