Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hunden som jag är hundvakt åt ett tag har en konstig grej för sig med sina leksaker. Hon ligger liksom och snuttar på dom, jag har...
Svar
15
· Visningar
8 437
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Eftersom förra tråden rann ut i sanden så gör jag en ny! Nu har det snöat massor och spåret är pistat idag (7/2). Jag föreslår att vi... 2
Svar
39
· Visningar
4 165
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Efter att ha prövat oss igenom nästan alla färskfoder som finns utan framgång gör vi nu ett lite upphåll med det o försöker oss på att... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 597
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Min mors Schäfertik fick nyligen tillbaka resultatet. E lyser klart och tydligt upp dataskärmen och det ser ut att bli liknande resultat... 2
Svar
22
· Visningar
5 004
Senast: Minna86
·
Hundträning Skulle det vara intressant att träna och tävla med någon annans hund? Tänker på tex dom som gärna skulle vilja ha hund men inte kan pga... 2
Svar
32
· Visningar
3 802
Hundhälsa Ja det känns som att vi börjar bli stamkunder hos vet.. , det är alltid något som är fel på någon av hundarna :crazy: Igår var vi inne...
Svar
8
· Visningar
4 040
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Som någon kanske minns så ville Nellie inte äta i slutet av dräktigheten. Inte så konstigt så här i efterhand, det var 10 valpar som...
Svar
15
· Visningar
2 399
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund I hästvärlden fäster man en röd rosett i svansen på hästen om man inte vill ha andra hästar i närheten. Jag fick nyligen reda på att man...
Svar
8
· Visningar
1 598
Senast: Disen
·
Övr. Hund För att nå de som söker hund att träna och tävla (lydnad, agility, bruks) med? Var hittar jag det aktiva hundfolket? Blocket och...
Svar
11
· Visningar
1 537
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min 11-åriga son är inbiten hundälskare och vill förstås ha en egen. Och en hund skulle ju kunna ge vettiga fritidsintressen till sonen... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 768
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vad har ni för sele på hunden när ni spårar? Har en y-sele från Hurtta som jag funderar på att byta ut, funderar dock på vilken modell... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 480
Senast: Ginger840
·
Hundhälsa Min 7-åringa JR-hane har gått från att vara en typisk terrier till ett monster. När det ringer på dörren hemma, så skäller han..men... 2
Svar
33
· Visningar
6 633
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Hej. Jag har ett problem eller inte... vet inte riktigt om det är något problem igentligen.. Köpte min hund för 4 år sen och sen...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Airo
·
Övr. Hund Hej Alla, ni har väl sett den här nångång? Så rolig så man kan titta igen. Mycket nöje. TWO DOGS DINING...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Marna
·
Hundavel & Ras Jag ska köpa en hund så fort jag har ett arebete med hundvänliga arbetstider. Först ville jag ha en grand danois men jag har blivit... 2
Svar
24
· Visningar
6 219
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras En facebook sida huserandes i framforallt USA postade denna status for ett par dagar sedan...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: Disen
·
Övr. Hund Min cavalier som är 7½ månad har sedan hon var mindre varit överförtjust i fåglar. Hon blir hela paralyserad när hon ser dom. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: MM
·
Hundhälsa Efter att ha läst här på buke om att folk ger sina hundar råa frysta kycklingvingar som tugg gick jag och handlade idag och kom hem med... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 902
Senast: Is
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter av hanhundar som läcker urin? Vad har det varit för fel? Min lille som fyller 6 år i mars har börjat läcka... 2 3
Svar
41
· Visningar
34 466
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Första frågan är utrustning, 10 meters lina vet jag, men någon typ av sele att spåra i eller halsbandet? Vad är för och nackdelarna med...
Svar
14
· Visningar
2 372
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dödfödda kaninungar
  • Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4