Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För att nå de som söker hund att träna och tävla (lydnad, agility, bruks) med? Var hittar jag det aktiva hundfolket? Blocket och...
Svar
11
· Visningar
1 537
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min 11-åriga son är inbiten hundälskare och vill förstås ha en egen. Och en hund skulle ju kunna ge vettiga fritidsintressen till sonen...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 767
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vad har ni för sele på hunden när ni spårar? Har en y-sele från Hurtta som jag funderar på att byta ut, funderar dock på vilken modell...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 478
Senast: Ginger840
·
Hundhälsa Min 7-åringa JR-hane har gått från att vara en typisk terrier till ett monster. När det ringer på dörren hemma, så skäller han..men...
2
Svar
33
· Visningar
6 627
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Hej. Jag har ett problem eller inte... vet inte riktigt om det är något problem igentligen.. Köpte min hund för 4 år sen och sen...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: Airo
·
Övr. Hund Hej Alla, ni har väl sett den här nångång? Så rolig så man kan titta igen. Mycket nöje. TWO DOGS DINING...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: Marna
·
Hundavel & Ras Jag ska köpa en hund så fort jag har ett arebete med hundvänliga arbetstider. Först ville jag ha en grand danois men jag har blivit...
2
Svar
24
· Visningar
6 215
Senast: Smulis
·
Hundavel & Ras En facebook sida huserandes i framforallt USA postade denna status for ett par dagar sedan...
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: Disen
·
Övr. Hund Min cavalier som är 7½ månad har sedan hon var mindre varit överförtjust i fåglar. Hon blir hela paralyserad när hon ser dom. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 253
Senast: MM
·
Hundhälsa Efter att ha läst här på buke om att folk ger sina hundar råa frysta kycklingvingar som tugg gick jag och handlade idag och kom hem med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 895
Senast: Is
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter av hanhundar som läcker urin? Vad har det varit för fel? Min lille som fyller 6 år i mars har börjat läcka...
2 3
Svar
41
· Visningar
34 410
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Första frågan är utrustning, 10 meters lina vet jag, men någon typ av sele att spåra i eller halsbandet? Vad är för och nackdelarna med...
Svar
14
· Visningar
2 372
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej på er. Jag blev för drygt ett år sedan svårt sjuk i EDS. Innan kraschen höll jag på med hästar och hade vid det tillfället 1 häst...
2
Svar
23
· Visningar
6 055
Senast: zeus
·
Hundhälsa Snabbt svar tack! Jag gav hundarna benen från en älgkalv nyss som en jägare var så vänlig och gav mig. Men dom flisar sig. Mallen...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Vilket dygn på löpet parar man tiken? När är tiken i höglöp? (ska ej para min tik utan mer nyfiken bara hur man räknar ut när den...
Svar
6
· Visningar
1 717
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp i en relativt ny och obekant ras, och det är ju en djungel trots att jag hör mig för och tar hjälp av...
2
Svar
31
· Visningar
4 354
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Mammas Engelska setter på 15mån är otroligt svår i maten:cry:. Han är mager som ett skrälle och har av veterinären fått träningsförbud...
Svar
19
· Visningar
2 864
Senast: Ela
·
Övr. Hund Ja, jag har ju usel koll på allt som finns att göra med hundar som vill använda nosen lite ;) Det enda jag har koll på egentligen är att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 591
Senast: Satis
·
Hundhälsa För ett tag sedan upptäckte vi att Ixi hade fått en liten knöl/bula på ryggen. Vet kontaktades som tyckte att vi skulle avvakta och se...
2
Svar
30
· Visningar
4 453
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Jag är så otroligt sugen på en hund till. Jag har inte bestämt om det blir en till men om jag ska ha en till så har jag tre val. 1. Ta...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II