Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver lite råd angående våra två tikar här hemma. Den ena blir 3 år i år och den andra är 1 år. De har levt tillsammans sen den yngre... 2
Svar
33
· Visningar
8 870
Senast: Wildhoney
·
Övr. Hund Jag har alltid varit för att man ska tänka igenom sitt hundköp framför allt för att det ofta blir billigare än att köpa "grisen i...
Svar
13
· Visningar
1 718
Hundavel & Ras Tänkte det kunde vara kul med en tråd för oss som lever med Rasen Cane Corso. Jag vet ju att det finns ett par till här på forumet... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
46 695
Senast: Vogue
·
Hundavel & Ras Massvis med intressanta artiklar/studier: http://hunddna.slu.se/
Svar
0
· Visningar
505
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag åker 76mil för att hämta vår nya familjemedlem på lördag. Vi åker ner redan fredag för att sova en natt och hämta Ailu på lördag...
Svar
16
· Visningar
2 897
Hundhälsa Plex och jag har inte riktigt flyt känner jag, för han har plötsligt fått någon typ av utslag. De sitter vid hasen ungefär, först på...
Svar
1
· Visningar
551
Hundhälsa Nu när tiken börjar bli lite äldre har jag funderat på att gå över på färskfoder på henne och så småningom även på hanen när även han... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
17 501
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Sedan jag började på allvar fundera över hund har jag, främst på olika hundforum, stött på många förkortiningar och smeknamn på olika... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 338
Senast: Turelur
·
Hundhälsa Min hund har återkommande otiter. Nu senaste gången har veterinären skrivit ut Surolan. På min fråga om jag ska fortsätta med öronrens... 2
Svar
23
· Visningar
7 455
Övr. Hund Var ute och gick med min lille korv i em. Han gör inget större väsen av sig vid hundmöten. När vi rundar en krök så möter vi en tjej med... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 545
Övr. Hund Det börjar ju bli en väldans massa hundprylar nu, varje hund har en promenadsele, helsband, dragsele, spårsele, reflexväst, koppel...
Svar
16
· Visningar
1 448
Hundhälsa Hej! Är ny här på Bukefalos, har både häst, hund och katt. Men det jag letar efter är någon som vet något om Myastenia Gravis? Har du...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Zcubbe99
·
Hundavel & Ras Har letat info om mittelspitz, tysk spets men har inte hittat så mycket. Någon här som äger en eller har haft? Hur är dom som...
Svar
2
· Visningar
2 288
Senast: Sikta
·
Hundhälsa Min tik fick ju som jag tidigare nämnt spondylosdiagnos i förra veckan. Ni med spondyloshundar, hur gör ni för att underlätta...
Svar
15
· Visningar
2 546
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa En av mina hundar (cockerhane på 8 år) har i kanske två dagar varit ovanligt trött och loj. Han brukar alltid vara så himla glad och...
Svar
3
· Visningar
6 603
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Efter helgens mardröm med utslag över i princip hela kroppen och fruktansvärd klåda går det inte att ignorera, jag är allergisk. Jag... 2
Svar
23
· Visningar
3 508
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag bor i ett villaområde utanför stan med liten biltrafik, och har en väldigt stor parktomt. Den är tyvärr inte inhägnad, och vanligt...
Svar
18
· Visningar
5 306
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan hitta en lathund för brukslydnad? Jag hittar bara på de vanliga lydnasklasserna. Jag vill veta vad...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Har en ettårig blandis huskey/stövare/flatte som jag tog mig an av medlidande när han var 6 mån. Dra åt skogen vilken krävande hund det... 2
Svar
24
· Visningar
2 669
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Pottypad indoor bathroom. En toalåda för hund, med konstgräs. Enligt beskrivningen är den perfekt för hundägare som bor i lägenhet, är... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
12 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka