Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras ...från Lona, i alla fall på ett bra tag. Det är bara att inse, tiden rinner ut och jag får se till att bestämma mig för en ny hund...
2
Svar
27
· Visningar
3 439
Hundhälsa Är det ok för hundarna att gnaga på grisben? Ska man koka eller kan man ge råa? Tänkte mig inte för utan gav vovve ett märgben från...
2
Svar
27
· Visningar
3 548
Övr. Hund Har länge funderat på att skaffa hund igen. Svårt att välja ras!!! Nu funderar jag på en Dalmatin. Dels för jag tycker dom är fina. Men...
2
Svar
22
· Visningar
4 258
Senast: Tora
·
Hundhälsa Hej, imorrse när jag var ute med hunden sprang han runt och lekte som vanligt, efter ett tag satt han med tassen uppe i vädret, trodde...
Svar
6
· Visningar
14 773
Senast: soom
·
Övr. Hund I 2 ggr hastigheten;) http://www.youtube.com/watch?v=ZRZ_1Ht-vEg
2
Svar
23
· Visningar
2 652
Senast: hjarterdam
·
Övr. Hund Jag har ett problem och slut på idéer så jag behöver hjälp! :bow: Min lancashire heeler är nu 2 år fyllda och trots den sega starten...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 311
Övr. Hund Vad tror ni om detta koncept? Skulle ni placera hunden framför tvn till att titta på det? Kanske ha det på när hunden är ensam hemma...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Is
·
Hundhälsa Hur kan jag göra för att förhindra det? Rubens tassar är hopplösa, oavsett längde på päls får jag stanna minst fem gånger varje gång vi...
Svar
13
· Visningar
2 644
Senast: Emor
·
Hundhälsa Jag vet inte ens hur jag ska beskriva senaste tidens helvete. Våran 10 månaders valp blev i natt dålig och kom liksom inte till ro, hade...
Svar
4
· Visningar
1 535
Senast: Snuffsan
·
Hundhälsa Vi vill ge färskfoder till våra hundar, om vi kan hitta något som passar vår dalmatin! Det är ju det där med protein och purinhalt...
Svar
3
· Visningar
2 393
Hundhälsa Idag står det i Helsingborgs dagblad om en familj som köpt hundar via blocket och det visar sig att hundarna var mycket sjuka...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 149
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund någon som vet hur man kan skapa respekt för hästar hos sin hund? min pudel är totalt orädd hästar, och det hon främst inte förstår är...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Behöver lite råd angående våra två tikar här hemma. Den ena blir 3 år i år och den andra är 1 år. De har levt tillsammans sen den yngre...
2
Svar
33
· Visningar
8 789
Senast: Wildhoney
·
Övr. Hund Jag har alltid varit för att man ska tänka igenom sitt hundköp framför allt för att det ofta blir billigare än att köpa "grisen i...
Svar
13
· Visningar
1 718
Hundavel & Ras Tänkte det kunde vara kul med en tråd för oss som lever med Rasen Cane Corso. Jag vet ju att det finns ett par till här på forumet...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
46 684
Senast: Vogue
·
Hundavel & Ras Massvis med intressanta artiklar/studier: http://hunddna.slu.se/
Svar
0
· Visningar
505
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag åker 76mil för att hämta vår nya familjemedlem på lördag. Vi åker ner redan fredag för att sova en natt och hämta Ailu på lördag...
Svar
16
· Visningar
2 896
Hundhälsa Plex och jag har inte riktigt flyt känner jag, för han har plötsligt fått någon typ av utslag. De sitter vid hasen ungefär, först på...
Svar
1
· Visningar
551
Hundhälsa Nu när tiken börjar bli lite äldre har jag funderat på att gå över på färskfoder på henne och så småningom även på hanen när även han...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
17 491
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Sedan jag började på allvar fundera över hund har jag, främst på olika hundforum, stött på många förkortiningar och smeknamn på olika...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 315
Senast: Turelur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21