Sv: Übergastronomi & kulinariska egenheter (konstiga saker som våra hundar äter)
Heh ... radjurs pluttar ar nog anda godare. Vi har stora flockar radjur pa var mark aret runt (vi ser ofta 8-12 stycken pa ett stalle). Miss Mandy ignorerar radjuren for det mesta (de haller avstandet till henne och hon har en inkallning som fungerar) men deras pluttar ... oh boy vad hon gillar det
Jo, det vet jag men det hindrar henne inte från att tigga (Insåg nu när jag läste mitt inlägga att hon ÄLSAKR vindruvor, inte att hon får äta de.) Det räckte med ett smakprov hos mormor en gång...
*KL*
Att lägga till på listan över sådant som är gott men ICKE får ätas: kaninpluttar. Finns det något godare än kaninpluttar? (Ja, det finns det skriker matte!!)
Heh ... radjurs pluttar ar nog anda godare. Vi har stora flockar radjur pa var mark aret runt (vi ser ofta 8-12 stycken pa ett stalle). Miss Mandy ignorerar radjuren for det mesta (de haller avstandet till henne och hon har en inkallning som fungerar) men deras pluttar ... oh boy vad hon gillar det