Lugna en orolig matte?

Sv: Lugna en orolig matte?

Känns skönt att höra att du har fått samma råd av den nya vetten som du har fått här.

Då håller vi tummarna för att det blir byte av antibiotika och att den nya sorten hjälper bättre.

Sv: Lugna en orolig matte?

Åh vad skönt. Som du skriver så känns det alltid bättre när någon som verkligen kan och vet också tycker att det är bäst att inte operera genast utan att man kan prova andra saker först.
Hoppas verkligen att det är en så enkel sak som att det är fel antibiotika och att det blir bra vid ett byte.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 868
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 681
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Har jourtid klockan 17.00, så ni behöver inte fundera över detta. Behöver bara få skriva av mig och höra om det är någon annan som har...
2
Svar
23
· Visningar
2 901
Senast: Melli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5