Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Planerar att skaffa hund i framtiden (just nu oklart när det är möjligt). Jag tänker mig just nu att det blir en Papillon (eller...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras In med bilder på era godingar! :D den 25:e mars kommer min "lilla" plutt hem å man kan ju inte längta mer ju!! Bild på han kommer... 30 31 32
Svar
630
· Visningar
69 169
Senast: Linduzz
·
Hundhälsa Vovven skar upp trampdynan under dagens frisbee-kastning. Märkte ingenting på henne förrän jag upptäckte blodfläckar i sambons baksäte...
Svar
6
· Visningar
13 596
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Hittade en annons på en skrynklig valp och där stod det såhär: levereras * Vet inspekteras * vaccinerade * avmaskade * flisas...
Svar
7
· Visningar
2 492
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 431
Senast: Satis
·
Övr. Hund Finns det några bra böcker i ämnet? Jag har en hund som jag inte kommer på hur jag ska motivera, inget är roligt nog eller blir det för...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Ni som har en corgi får gärna dela med er av eran erfarenhet av rasen då jag ev ska bli corgiägare och vill veta allt om dom! :)
Svar
19
· Visningar
4 372
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Många försäkringsfrågor här nu och det verkar skilja väldigt mycket i pris beroende på ras och vilket bolag man har, kunde vara... 2
Svar
36
· Visningar
3 720
Senast: Viva
·
Hundhälsa Första tiken i min ägo därav frågorna. När brukar första löpet komma? Hur beter dom sig när dom löper? Blöder det alltid så det... 2
Svar
20
· Visningar
14 711
Senast: MM
·
Övr. Hund Hur får man in en bur i en sån här modell? :p Hunden i fråga är av liten modell - ca 30 cm i mankhöjd och väger 10 kg. Han är väldigt... 2
Svar
28
· Visningar
4 902
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Behöver lite tips på högenergifoder (motsvarande ex RC 4300/4800) som finns i små säckar (max 5kg). Måste gå tillbaka till något mer... 2
Svar
20
· Visningar
2 633
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Hej. Vill först säga att vi har pratat med veterinär och skulle avvakta till imorgon. Vår tik, 6.5 månad har ikväll börjat "kissa"...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: SpeedyPalle
·
Övr. Hund Pang sa det så gick jyckarnas ras upp en riskgrupp och försäkringen blev DYR. Kollade upp alternativ och vill veta hur Folksam är? Är... 2
Svar
39
· Visningar
4 222
Senast: Druvan
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Lx1QXPRxLRQ&feature=endscreen Eller kanske inte:angel:
Svar
0
· Visningar
563
Senast: emlem
·
Övr. Hund Ni som har Chinese Crested, vad kostar eran försäkring? Och vad har ni för försäkring? Kollade på försäkring till min men vet inte om...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Vi har en återförsäljare för Fodax i närheten och det är ju ett väldigt billigt foder. Men någon sa att det bara går att ge till...
Svar
13
· Visningar
1 427
Hundhälsa Min lilla Prazsky anlände till mig för tre månader sedan och har käkat vom og hundemat sedan dess, den varianten med kyckling, nr 33. De...
Svar
14
· Visningar
2 800
Övr. Hund 16 år är han nu... Har under något år fått smygande svaghet i bakdelen och är extra stel i ett framben efter en skada för flera år sen... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 078
Övr. Hund Jag ger i dagsläget bravo färskfoder till min hund, den röda med vom. Dock har jag en kompis som köper fodax till sina hundar och...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Slakteriet vill inte sälja sådant så jag funderar på var man kan köpa. Kycklingvingar finns ju på affären ganska billigt. Men vill ju...
Svar
14
· Visningar
3 372
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer