Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inspirerad av Ursula W i ”Hundsport” skulle jag vilja höra hur en dag skulle se ut om din hund fick bestämma. Chivas skulle se ut...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 038
Senast: Sikta
·
Övr. Hund De som läste min tråd för någon vecka sedan, där jag beklagade mig lite om valpkursen jag går, så behöver jag nu lite tips. Jag har...
Svar
2
· Visningar
3 573
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Sådana där hundburar i stål, t ex som Dogman har, och som är tänkta (antar jag?) att ha på utställningar och sådär (alltså ingen bilbur)...
2
Svar
30
· Visningar
4 076
Övr. Hund Inspirerad av en tränarvän på facebook som lade in "3 snabba frågor" i sin feed, så gör jag nu en tråd med just, snabba frågor om er och...
2
Svar
29
· Visningar
3 088
Hundavel & Ras Ramlade över en fotosida på de hundar som blev Bäst-i-Rasen (Best of Breed) på Westminsters hundutställning. Mig veterligen är den högt...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
28 831
Senast: sillysinta
·
Hundhälsa Jag har insett att jag inte alls har koll på hur "fel" på exteriören påverkar hållbarhet och funktion på en hund, inte ens vad som...
Svar
0
· Visningar
1 117
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa I helgen kom det ut en varning på FB om att en person slängt ut glykolförgiftad mat på området där jag brukar gå med hundarna. Området...
Svar
18
· Visningar
4 308
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Jag nyss ett mail om någon som ger bort 3 vavvor, som är 14 veckor och ska ha papper. Vad är detta för något? Förstår ju att det är...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon som har/är bra på Pumi som skulle kunna säga lite hur de är? Jag har läst på jätte mycket om dem, men...
Svar
5
· Visningar
1 662
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hur hårda är ni med barn och hundar? Får barnen leka med hundarna hur som helst även om hunden är världens snällaste? Får barn sitta...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 387
Senast: Johanna_B
·
Övr. Hund Ibland kan man fundera på varför inte fler blir bitna. http://www.youtube.com/watch?v=yaxCYgqh2ao&feature=youtube_gdata_player
2
Svar
39
· Visningar
4 152
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag köpte en bit tunnskurna revbensspjäll, (spareribs), delade upp den, och frös ner revbenen separat, för att jag tänkte det kunde vara...
2
Svar
24
· Visningar
11 574
Hundhälsa Jag undrar vad skillnaden är mellan en allergisk reaktion och immunologisk reaktion? Jag hittar inget när jag googlar och jag vet att...
Svar
4
· Visningar
2 384
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hejsan. tänkte utöka familjen till sommaren med valp.. Har en 3årig kastrerad hane och en (i maj) 1årig okasterad hane. Blev tipsad om...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Jag har problem med min hund som blir väldigt stressad av att åka bil. Han börjar så fort han förstår att vi ska åka och eftersom han...
Svar
8
· Visningar
4 892
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Jag går på valpkurs med min lilla schnauzertik som är 5,5 månad nu(numera kallad grundkurs då inte alla hundar är valpar i gruppen). Som...
2
Svar
39
· Visningar
5 180
Senast: Sandra78
·
Hundavel & Ras Ovtjarka/amstaff. Vad tror ni om det???!!!
Svar
16
· Visningar
2 029
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Sen jag bytte till färskfoder på vovven så har han börjat äta sitt eget bajs. Något som han inte gjort förut. Konsistensen på bajset är...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: Dino
·
Övr. Hund Finns det fler olyckskorpar där ute i landet? Eller ni som har extrem tur? Känns som om jag och min hund fått gått igenom massor på den...
2
Svar
35
· Visningar
4 882
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Några vänner till mig ska köpa sin första hund. En trevlig barnfamilj med barn mellan 5 och 14. De vill ha en "lagom" stor/liten, robust...
Svar
5
· Visningar
4 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka