Hundbur till den här bilen

Sv: Hundbur till den här bilen

Det finns en Schweizisk krocktestad bur för mindre katter o mindre hundar, Falcon heter den, finns i Sverige, googla så hittar du den säkert.

Supertips, tack! Nu lutar det åt en sån, hittade för mycket negativa kommentarer på nätet om selar

Ja jag hittade också mycket negativt om selar på nätet så nu lutar det åt bur. Får vänta tills jag får hem bilen så jag kan mäta :)

Ang att lämna hunden i bilen i olåst bur är dock inget problem för mig - enda gången jag lämnar han i bilen med öppen dörr/bagagelucka är i stallet och där ser jag bilen hela tiden. Men såklart är det bra att ha möjligheten att låsa buren!

Tack för tips :)

Att den är säker i högre hastigheter än 50kmh.
Stod en del om testerna på en av alla de sidor som säjer selen. Ska försöka leta fram den igen.

Nu vet jag inte var i Skåne du bor, men man kan få bur tillverkad efter egna önskemål i Vinslöv.

Vad är det för burar? :) Har stället en hemsida får du gärna skicka länk till den i ett PM!

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Hermelin
·
Fordon Familjen växer och det börjar bli dags att (motvilligt) inse att vår trogna Volvo inte riktigt räcker till längre. Vi behöver en större...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 616
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21