Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det togs upp i en annan tråd, men jag tyckte att ämnet förtjänade sin egen. På promenaden imorse så mötte jag en man som (fö varje... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 083
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Långt inlägg! Jag postade för ganska exakt ett år sedan en tråd om min hund som äter grus, lera och sand. Kände mig riktigt uppgiven...
Svar
7
· Visningar
5 128
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag köpte en riktigt bra koppel för några år sen. Det blev tyvärr glömt ute och kattkissat så jag tvingades slänga det. Mit stora...
Svar
3
· Visningar
838
Övr. Hund Känns som jag ställer de mest konstiga frågor nu för tiden, men behöver alltid lite input. Har ju en liten schnauzertik på snart 6...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: SandraM
·
Hundavel & Ras Ja....ännu en rasvals tråd. ;) Ja, i år har det verkligen inte varit mitt år med hundarna. Har förlorat två av tre hundar på 1...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: Marty
·
Övr. Hund Min vän har råkat ut för ett enormt stort problem och jag behöver lite råd från er kloka bukare. En god vän till mig, 23 år, bor...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: Lena_B
·
L
  • Låst
Hundhälsa Jag menar rent kostnadsmässigt. Du har en hund som är livförsäkrad till 25 000. Då anser jag att den maximala vetrinärnotan ska hamna... 19 20 21
Svar
403
· Visningar
23 359
Senast: Tora
·
Hundhälsa Vet inte alls vad för "fel" det är på min lillakille, men det verkar som om han inte kan morgonkissa innan 8 på morgonen. För att dra...
Svar
5
· Visningar
1 191
Hundhälsa Jag har en finsk lapphundstik som blir två år i april. Hon har under hela sin unghundstid varit tunn. Liksom lite ranglig i kroppen...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: Missel
·
Övr. Hund Som rubriken säger. Någon som vet om det finns någon utbildning i hundtrim i Skåne? Företrädesvis i Lund/Malmöområdet? Helst inte...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av detta? Huvuddiagnos nu på min rottis 3 1/2 år, prover (ANA) + ledvätska har tagits i dag o skickats till...
Svar
19
· Visningar
6 122
Senast: brandkattis
·
Hundhälsa Viktor fick frukost vid 8.30 imorse. Han äter fort och har alltid gjort det. Nu har han flickvännen här och äter lite extra fort, så jag... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
24 518
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Hejsan! Nu när tiden räcker till har jag börjat bli intresserad av att träna hundarna utöver vanliga motionen. Men skulle vilja ha lite...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Rätta mig om jag har fel , men man kan väl inte ta dolda felförsäkring på valpar som är 8 veckor om inte tiken är tecknad som avelstik?
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Nu har det kommit 4 st små killar och det är dags att sätta färger :) Så vad tror ni att dom blir för färger.. :D
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Hej! Jag tänkte om ni kan hjälpa oss lite utifrån våra filmer med apport. Mila har för ca 3 veckor inget intresse för leksaker och gripa...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hittade ingen bra rubrik, men har ett litet lyxproblem... Min valp på ca 6 månader, väljer att inte tugga ben/större godisbitar, utan...
Svar
18
· Visningar
13 602
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min Gordon setter som jag bara hunnit ha i 2månader ligger inne på djursjukhuset efter en lång orolig dag. Jag åkte in med en hund som... 2
Svar
26
· Visningar
18 267
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Om ni fick välja Kennelnamn, helt fritt utan att tänka på vad som redan finns och dessutom till vilken ras ni ville, vad skulle ni välja... 2
Svar
27
· Visningar
4 051
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer