Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hunden är relativt nyopererad och bör hålla sig på mattan några veckor till. Hon klättrar redan på väggarna och både motion och matintag...
Svar
10
· Visningar
1 802
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Är det någon som ger sin hund gurkmeja? Och har du i så fall märkt någon skillnad? Jag gav hästen det, men hann aldrig se något...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: SandraM
·
Övr. Hund http://www.dn.se/sthlm/langholmen-forslag-for-hundbad
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Min ena tik har fått en blek fläck på nostryffeln i storlek 2mm i diameter. Hon är blåpigmenterad och fläcken är ljust gråblå. Kan det...
Svar
11
· Visningar
10 514
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag ska snart flytta och undrar om det finns några regler för hur stort en hund måste ha i en lägenhet? Hörde någonstans (tror det var...
2
Svar
36
· Visningar
16 941
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag är hundvakt åt en hund i ca fem veckor, när ägaren till hunden kommer hit med sin hund så informerar hon om att hennes hund är på...
2
Svar
24
· Visningar
3 951
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa hur tänker ni angående försäkring? bara liv värde och bekosta vet själv. eller bara vet vård och inte få något om hunden måste avlivas...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 012
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Åkte bort med familjen i helgen och kollade upp noga vilket hundhotell härikring som hade bäst rykte. Det var inte så många att välja på...
2
Svar
27
· Visningar
3 976
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hej, Jag heter Mana och jag har en 8-månaders Staffordshire Bullterrier kille som behöver nya kompisar. Vi är nyinflyttade till...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Manaii
·
Övr. Hund För drygt 10 dagar sedan blev min 10 månaders valp akut dålig och lades in på OP på djursjukhus. Jag blir senare uppringd för att...
Svar
19
· Visningar
2 426
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Måste bara få skriva av mig lite och be om era råd/synpunkter på det hela.. Har till att börja med alltid haft en grym hundlängtan så...
Svar
8
· Visningar
1 827
Senast: jessifelt
·
Hundavel & Ras Planerar att skaffa hund i framtiden (just nu oklart när det är möjligt). Jag tänker mig just nu att det blir en Papillon (eller...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras In med bilder på era godingar! :D den 25:e mars kommer min "lilla" plutt hem å man kan ju inte längta mer ju!! Bild på han kommer...
30 31 32
Svar
630
· Visningar
68 721
Senast: Linduzz
·
Hundhälsa Vovven skar upp trampdynan under dagens frisbee-kastning. Märkte ingenting på henne förrän jag upptäckte blodfläckar i sambons baksäte...
Svar
6
· Visningar
13 554
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Hittade en annons på en skrynklig valp och där stod det såhär: levereras * Vet inspekteras * vaccinerade * avmaskade * flisas...
Svar
7
· Visningar
2 485
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Jag behöver verkligen hjälp och tips angående min hund!:confused: Jag kan inte hitta någonstans på nätet där folk berättar om sina...
Svar
15
· Visningar
5 417
Senast: Satis
·
Övr. Hund Finns det några bra böcker i ämnet? Jag har en hund som jag inte kommer på hur jag ska motivera, inget är roligt nog eller blir det för...
Svar
12
· Visningar
1 573
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Ni som har en corgi får gärna dela med er av eran erfarenhet av rasen då jag ev ska bli corgiägare och vill veta allt om dom! :)
Svar
19
· Visningar
4 372
Senast: hjarterdam
·
Hundhälsa Många försäkringsfrågor här nu och det verkar skilja väldigt mycket i pris beroende på ras och vilket bolag man har, kunde vara...
2
Svar
36
· Visningar
3 718
Senast: Viva
·
Hundhälsa Första tiken i min ägo därav frågorna. När brukar första löpet komma? Hur beter dom sig när dom löper? Blöder det alltid så det...
2
Svar
20
· Visningar
14 699
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka