Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag är medlem i en hundgrupp på fb där vi ofta anordnar hundträffar. Nu har det dock kommit in två hundar från Ungern som jourhemsägarna...
2
Svar
34
· Visningar
4 639
Senast: Disen
·
Hundhälsa OBS! Vi har varit inne med honom hos veterinären Har en gammal hund (fyller 14 i år) som inte alls mår bra. Började igår när jag...
Svar
9
· Visningar
4 749
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Vet, vill att jag börjar ge glucosamin, läst lite o många verkar förespråka grönläppad mussla. Vad har ni för erfarenheter ni som...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har en hanhund på 3 år, av okänd ras. Jag tog honom som omplacering när han var 1 år. Förmodligen är han någon sorts korsning av...
2
Svar
36
· Visningar
24 243
Övr. Hund Jag går i tankarna om att köpa en frys och sedan köpa hem färskfoder för några månader framåt. Det handlar om fodax. Ni som fodrar...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av Brit Premium sausage? Ger mina färskfoder (klass) och funderar på om detta kunde vara något att ge när...
Svar
1
· Visningar
1 763
Övr. Hund Bara nyfiken, vad får er hund för slags mat, vad har den för matskål och hur ofta diskar ni den? Dana har "klassiska hundskålar" i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 497
Senast: KasperTim
·
Hundavel & Ras Har redan postat denna tråd på ett hundforum men jag har inte blivit så mycket klokare, det har blivit ännu svårare:eek: Efter flera...
Svar
6
· Visningar
4 095
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag köpte en valp i somras som var den finaste och underbaraste hunden jag sett. Tyvärr blev det ändrade familjeförhållanden och jag...
Svar
6
· Visningar
1 958
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Jag leker lite med planerna på nästa hundras. Då jag för tillfället är student och står mitt i ett husbygge med pojkvännen så är det...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: utte
·
Övr. Hund Det togs upp i en annan tråd, men jag tyckte att ämnet förtjänade sin egen. På promenaden imorse så mötte jag en man som (fö varje...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 082
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Långt inlägg! Jag postade för ganska exakt ett år sedan en tråd om min hund som äter grus, lera och sand. Kände mig riktigt uppgiven...
Svar
7
· Visningar
5 113
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag köpte en riktigt bra koppel för några år sen. Det blev tyvärr glömt ute och kattkissat så jag tvingades slänga det. Mit stora...
Svar
3
· Visningar
837
Övr. Hund Känns som jag ställer de mest konstiga frågor nu för tiden, men behöver alltid lite input. Har ju en liten schnauzertik på snart 6...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: SandraM
·
Hundavel & Ras Ja....ännu en rasvals tråd. ;) Ja, i år har det verkligen inte varit mitt år med hundarna. Har förlorat två av tre hundar på 1...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: Marty
·
Övr. Hund Min vän har råkat ut för ett enormt stort problem och jag behöver lite råd från er kloka bukare. En god vän till mig, 23 år, bor...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: Lena_B
·
L
  • Låst
Hundhälsa Jag menar rent kostnadsmässigt. Du har en hund som är livförsäkrad till 25 000. Då anser jag att den maximala vetrinärnotan ska hamna...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
23 344
Senast: Tora
·
Hundhälsa Vet inte alls vad för "fel" det är på min lillakille, men det verkar som om han inte kan morgonkissa innan 8 på morgonen. För att dra...
Svar
5
· Visningar
1 191
Hundhälsa Jag har en finsk lapphundstik som blir två år i april. Hon har under hela sin unghundstid varit tunn. Liksom lite ranglig i kroppen...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: Missel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31