Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund är tämligen lättfödd och får inte så mycket av sitt färskfoder i skålen :crazy:, vilket förstås gör henne hungrig, vad har ni...
Svar
10
· Visningar
1 476
Övr. Hund Hej! Ingen aning om detta hamnade rätt men det är så mycket som går under detta. Min pojkvän skaffade en hund som nu är 6 månader och en...
Svar
5
· Visningar
2 676
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Håller på att återuppta tesöket med Sigge, riktigt kul! Och det är sånt han verkligen går igång på. Men en fråga jag inte tror kommit...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en 16 år gammal hund, pigg som få, busar, hoppar och skuttar fortfarande, några kanske kommer ihåg videon jag la upp för några... 2
Svar
27
· Visningar
6 568
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Var och hälsoundersökte min tik igår då hon skulle paras. Tyvärr hade hon något som veterinären vill fortsätta att utreda. Detta gör att... 2
Svar
21
· Visningar
4 478
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Min hund har aldrig blivit synligt påverkad av att hon har löpt, ingen skendräktighet osv, det enda som jag har märkt av är att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Ja finns det några allvarliga biverkningar och hur fort uppstår dom i så fall.
Svar
6
· Visningar
35 709
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag vet att det funnits någon sådan här tråd förut, men den är nog rätt gammal och död nu, så jag tycker att vi kan ha en ny :p In... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
26 112
Övr. Hund Är det några som ska göra MH testet iår? Hur förbereder ni er? Vilka moment tror ni kommer funka och vilka moment tror ni blir svåra... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 155
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vilket kom först - hunden eller jobbet? Valde du den hund du har för att passa ihop med jobbet och resten av livet? Eller har du valt... 2
Svar
22
· Visningar
2 831
Övr. Hund Det här hundhuset ska tydligen tilltala hundens naturliga instinkt till att bygga bo under marken, och vara miljövänligt... 2
Svar
20
· Visningar
3 030
Senast: HeleneK
·
Hundhälsa Min hund har stor respekt för hästar men hans rädsla är av och till hela tiden. Jag blir så himla frustrerad när han är rädd för då...
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Pga frågor i en annan tråd tänkte jag starta en egen tråd om ämnet. Vilka torrfoder väljer ni bort och varför? Vilka torrfoder... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 516
Senast: Lona
·
S
Övr. Hund Många hundraser har ju fått egna bildtrådar. Tycker att det är dags att ni "bukare" visar upp sina cavalierer. Här kommer min vovve Ludde. 2
Svar
27
· Visningar
7 349
Senast: chiara
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen på alla dessa människor som inte har koll på sina hundar. Var och varannan vecka händer det att någon... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 187
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Då står det klart att butiken ska säljas där jag jobbar nu (zoobutik) och jag kommer därmed få söka nytt jobb omgående. Min hund har...
Svar
15
· Visningar
1 600
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Jag har en fråga. Kanske kan ses som underlig, men. Jag undrar ändå, när jag inte får något riktigt grepp från veterinär. Min hund...
Svar
3
· Visningar
5 389
Övr. Hund För 2 år sedan tog jag över en omplaceringshund, renrasig amstaff hane, okastrerad, är idag 3 år. Han omplacerades pga att han var...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: Logitech
·
Hundhälsa När hunden är halvåret gammal, hur långt och länge orkar man de gå och klarar? Tänkte eftersom de växer osv fortfarande :)
Svar
4
· Visningar
804
Senast: Yttik
·
Hundhälsa Har en hund på 6 år som blodprovet visa borelia på. Och antibiotika är insatt och snart ätit det 1v. Det har satt sig i led och rygg och...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: SandraM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Födda -21