Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det här hundhuset ska tydligen tilltala hundens naturliga instinkt till att bygga bo under marken, och vara miljövänligt...
2
Svar
20
· Visningar
3 029
Senast: HeleneK
·
Hundhälsa Min hund har stor respekt för hästar men hans rädsla är av och till hela tiden. Jag blir så himla frustrerad när han är rädd för då...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Pga frågor i en annan tråd tänkte jag starta en egen tråd om ämnet. Vilka torrfoder väljer ni bort och varför? Vilka torrfoder...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 504
Senast: Lona
·
S
Övr. Hund Många hundraser har ju fått egna bildtrådar. Tycker att det är dags att ni "bukare" visar upp sina cavalierer. Här kommer min vovve Ludde.
2
Svar
27
· Visningar
7 346
Senast: chiara
·
Övr. Hund Jag håller på att bli galen på alla dessa människor som inte har koll på sina hundar. Var och varannan vecka händer det att någon...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 186
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Då står det klart att butiken ska säljas där jag jobbar nu (zoobutik) och jag kommer därmed få söka nytt jobb omgående. Min hund har...
Svar
15
· Visningar
1 600
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Jag har en fråga. Kanske kan ses som underlig, men. Jag undrar ändå, när jag inte får något riktigt grepp från veterinär. Min hund...
Svar
3
· Visningar
5 377
Övr. Hund För 2 år sedan tog jag över en omplaceringshund, renrasig amstaff hane, okastrerad, är idag 3 år. Han omplacerades pga att han var...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: Logitech
·
Hundhälsa När hunden är halvåret gammal, hur långt och länge orkar man de gå och klarar? Tänkte eftersom de växer osv fortfarande :)
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Yttik
·
Hundhälsa Har en hund på 6 år som blodprovet visa borelia på. Och antibiotika är insatt och snart ätit det 1v. Det har satt sig i led och rygg och...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: SandraM
·
Hundavel & Ras Vi väntar nu på att min tik ska börja löpa så att hon kan paras. Jag är dock så himla himla nervös för att para naturligt och då med att...
2
Svar
26
· Visningar
8 088
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Ja min hundklubb lider av lite idé torka. Så nu vill jag ha lite tips och idéer, vad har din hundklubb gjort för roliga aktiviteter...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har skrivit tidigare om hur tibben från en dag till en annan fick fobi mot spårvagnar. Han är undersökt av veterinär, han har testat...
Svar
5
· Visningar
1 031
Övr. Hund Det börjar se ut som om jag ev kan skaffa hund tidigare än jag trott, men då börjar andra frågor dyka upp. Kan man skaffa valp som...
Svar
12
· Visningar
2 552
Hundavel & Ras Jag var på promenad med hunden och funderade lite på vilken hundras som skulle passa in i vår "flock". Jag tänkte att jag vill ha en...
Svar
8
· Visningar
1 277
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vår hund har fått ett litet, litet sår på nosen. Det började så smått läcka, men sedan började hon slicka på det (kliade förmodligen...
Svar
0
· Visningar
2 641
Senast: cherie
·
Övr. Hund Har börjat gå lite i hundköpartankar (äntligen! :love: ), skulle eventuellt bli aktuellt till hösten eller nästa sommar beroende på när...
Svar
12
· Visningar
2 280
Senast: bigganl
·
Övr. Hund Jag hade tidigare två katter men har inte kvar den ena längre utan bara en 9-årig kastrerad hankatt. Han har sällskap just nu, men efter...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: As_Vegas
·
Övr. Hund Jag har en hund som inte gillar att bli klappad av okända. Han är egentligen inte aggressiv men tycker det är väldigt obehagligt så jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 445
Senast: Idur
·
Hundhälsa Min 2-åriga tik blev för tre v sen opererad i höger armbåge för OCD. I samband med den diagnosen upptäcktes även pålagringar på Carpus...
Svar
13
· Visningar
4 886
Senast: Ravishing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka