Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle ju vara räddför att sätta mig på den, den är så vansinnigt liten.
Jag har med hört ganska mycket negativt om de "svenska" hundarna! De jag har träffat och hunden jag passade under en längre tid var importerade och det var näst intill inget skall alls, och absolut inga rädslor eller liknade. Så något kanske har gått snett i det svenska aveln? Jag är som sagt inte insatt i rasen så sett, det var några år sedan!! Men underbara hundar!!
Jag var med skraj i början när vi hade henne, just för att hon är så liten. Men de vet med sig det och håller sig undan!
Min mamma har en Papillon och om de är i närheten av hennes hund så skulle jag aldrig skaffa en sådan. Reserverad och en aningen nervös, pip och gnäll och ganska lätt till skall.
Ja men precis, jag har också mest hört massa negativt. Läser man på forum om dem är det ju lätt att tro att de överhuvudtaget inte kan gå utanför dörren och det stämmer verkligen inte med min alldeles egna bild av rasen som framåt, modig, nyfiken och med en jäkla vilja på alla sätt. Jag känner ju mest hundar från samma linjer, och de är just sådär härligt framåt, glada och mjuka som jag gillar. Har verkligen ett gött temperament, men jag vet inte hur vanliga de är och just arbetslusten som finns hos min tik är jag uppriktigt förvånad över. Hon bara VILL!
En Aussie såklart