Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa *Japp, jag vet att jag stavade fel i titeln* Någon som har erfarenhet av Cartrophensprutor? Positiva som negativa är välkomna...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Eller bara sen? Vi var på 12 veckors vacc. idag och bad då vetten känna om kulorna trillat ner men de hade dom inte. Läst runt lite...
2
Svar
26
· Visningar
11 656
Senast: Misiaczek
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt vad jag skulle sätta som rubrik. Men jag reagerade på ett råd som en bekant till mig fick i fredags av en vet...
Svar
3
· Visningar
2 410
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Den kemiska halvårskastreringen börjar lyda mot sitt slut (väntar på en "riktig") och det bor ca 7000 löptikar i området (nått åt det...
Svar
12
· Visningar
1 746
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en brevkompis i Karlskrona och hon säger att det inte finns någonstans där att släppa hundarna i någon "inhägnad" plats. Dom...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Ni kanske har läst min tidigare tråd om min gammelman på snart 10 år, som helt plötsligt börjat skälla när han är ensam. Tidigare har...
Svar
13
· Visningar
1 774
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Nu är denna tråd än så länge hypotetisk, men: Jag har idag en hund, korsning schäfer/bc. En helkul, fantastisk hund, men nästa (om...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 462
Senast: Kamomilla
·
Hundhälsa Har för mig att jag läst att någon skrivit att de har mat framme till hunden hela tiden. Funderar på för- och nackdelar med att ha maten...
2
Svar
27
· Visningar
3 966
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min hund gör mig galen just nu... Han blev kemisk kastrerad för 5 veckor sedan och han har börjat gått bananas! Min gosiga lite...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min hunds päls tovar sig nåt så fruktansvärt i armhålorna och jag blev idag rådd att använda "silikondroppar" för människor (finns ju i...
Svar
17
· Visningar
3 988
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Min hund är tämligen lättfödd och får inte så mycket av sitt färskfoder i skålen :crazy:, vilket förstås gör henne hungrig, vad har ni...
Svar
10
· Visningar
1 475
Övr. Hund Hej! Ingen aning om detta hamnade rätt men det är så mycket som går under detta. Min pojkvän skaffade en hund som nu är 6 månader och en...
Svar
5
· Visningar
2 660
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Håller på att återuppta tesöket med Sigge, riktigt kul! Och det är sånt han verkligen går igång på. Men en fråga jag inte tror kommit...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en 16 år gammal hund, pigg som få, busar, hoppar och skuttar fortfarande, några kanske kommer ihåg videon jag la upp för några...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Var och hälsoundersökte min tik igår då hon skulle paras. Tyvärr hade hon något som veterinären vill fortsätta att utreda. Detta gör att...
2
Svar
21
· Visningar
4 465
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Min hund har aldrig blivit synligt påverkad av att hon har löpt, ingen skendräktighet osv, det enda som jag har märkt av är att hon är...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Ja finns det några allvarliga biverkningar och hur fort uppstår dom i så fall.
Svar
6
· Visningar
35 651
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag vet att det funnits någon sådan här tråd förut, men den är nog rätt gammal och död nu, så jag tycker att vi kan ha en ny :p In...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
26 093
Övr. Hund Är det några som ska göra MH testet iår? Hur förbereder ni er? Vilka moment tror ni kommer funka och vilka moment tror ni blir svåra...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 155
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vilket kom först - hunden eller jobbet? Valde du den hund du har för att passa ihop med jobbet och resten av livet? Eller har du valt...
2
Svar
22
· Visningar
2 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat