Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag blir galen på min yngsta tik som är helt manisk vad gäller att äta hundbajs. Tyvärr är folk riktigt dåliga på att plocka upp efter...
Svar
13
· Visningar
2 416
Hundavel & Ras Fick en hemläxa från M1-kursen, där jag skulle ta reda på vilken hundras som var populärast för runt 30 år sen. Finns det några listor...
Svar
12
· Visningar
1 500
Senast: Bison
·
Hundhälsa Rover har varit lite halt och stel ett par omgångar nu i år så igår var vi hos veterinären. Nu går han på Rimadyl och ska eventuellt...
Svar
12
· Visningar
1 074
Övr. Hund Vi har insett våra begränsningar och kommit fram till att lillhunden skulle må bäst av att flytta så småningom :cry: Inte för att han...
Svar
15
· Visningar
2 356
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Köpte en sådan sele efter att ha hört många varma rekommendationer och inte hittat något större fel på den. Men när jag väl hade selen i... 2
Svar
24
· Visningar
5 930
Hundhälsa Är det någon här som har någon erfarenhet av Halla hundfoder? //Krattan
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Krattan
·
Övr. Hund Idag har himlen fått en ny stjärna, nu är du fri från klåda och smärta. Vi kämpade med allergin från helvetet, hopplöshet och... 2
Svar
32
· Visningar
7 049
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hur varmt blir det i bilen på vintern om solen är framme? Har aldrig tagit tempen på det :o Skiljer det mycket beroende på yttre...
Svar
19
· Visningar
4 317
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Inatt vaknade jag av orolig hund. Upptäckte att hela nosen var svullen, ringde till djursjukhuset som tyckte jag skulle komma in. Ca...
Svar
16
· Visningar
4 415
Övr. Hund Kan man annat än att skratta åt dessa djur ibland?;) Hundar är individer, och ja, det ser man verkligen. Min hund är bara 6 månader... 2
Svar
28
· Visningar
4 416
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har köpt en flaska NP vetegroddsolja till hundarna och funderar över två saker: 1. Finns det risk att överdosera E-vitamin om man...
Svar
4
· Visningar
9 908
Övr. Hund Långt inlägg men hoppas ni orkar läsa och tipsa! Har en sexmånaders valp som är rädd för andra hundar, vilket visar sig i en härlig...
Svar
1
· Visningar
2 484
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa http://www.nvh.no/no/Aktuelt/Nyheter/Ulike-miljofaktorer-kan-pavirke-forekomsten-av-hofteleddsdysplasi-hos-hund/ "Basert på tidligere...
Svar
18
· Visningar
1 703
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Hej! Jag umgicks med en så trevlig hund i helgen, och jag blev helt enkelt biten (inte av hunden ;) ) men av hundlängtan. Jag är... 2
Svar
21
· Visningar
3 397
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Det finns folk som köper hanhundar för att de inte vill påverkas eller begränsas av löp. HA HA HA HA, säger jag. Någon av grannarna har... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 415
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon här som har bilsele på sin hund när ni åker bil? vilken sort har ni? Vill gärna höra vad ni har för erfarenheter av dessa...
Svar
5
· Visningar
4 119
Senast: Laa
·
Övr. Hund Eftersom min unghund bitit sönder både baslåda och inredning i min förra bil är jag livrädd att min nyinköpta bil ska gå samma öde... 2
Svar
31
· Visningar
3 128
Senast: lulski
·
Övr. Hund har någon en sån? bilder? är dom nervösa av sig? kan inte riktigt bestämma vilken ras jag vill ha
Svar
14
· Visningar
11 459
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Ja, det slog mej precis.. Hur påverkar den en liten hund om de får en stöt i t ex nosen av ett elstängsel. Jag skaffade i höstas min...
Svar
14
· Visningar
17 277
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag bor i Spanien och har blivit stormförälskad i rasen som kallas Raton eller Rata de Praga. Den kan hetta något annat i Sverige, det...
Svar
12
· Visningar
2 414
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • tämja halvvuxna katter