Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Mina hundar har tidigare fått VoH, sen har leveranserna strulat enormt på sistone så jag var tvungen att köpa annan mat och köpte då...
Svar
13
· Visningar
3 816
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ska snart flytta och hade då tänkt köpa en hundbädd till min hund. Jag har kollat lite och hittat en sjukt snygg som har ben och är i...
2
Svar
25
· Visningar
5 726
Senast: chiara
·
Hundhälsa Har skaffat mig en till spinonetik <3 Lite otränad när hon kom. Kissade inne andra gången vi lämnade dom ensam hemma, tycker inte om...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: Zuzzi
·
Hundavel & Ras Jag har tänkt skaffa ytterligare en hund. Har idag en amstaffkorsning som är världens snällaste familjehund, men jag vill ha...
2
Svar
38
· Visningar
3 463
Senast: NobleArt
·
Övr. Hund Det är en spray som ska verka avskräckande på attackerande hundar genom att ge den en dusch med ett medel som är irriterande för...
Svar
9
· Visningar
3 103
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har anmält mig till "lilla Stockholm" i kista den 29-31/3. Men nu blir jag lite orolig, jag har inte fått någon bekräftelse eller...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Min lillemans nos har börjat bli rosa! Började fundera för ca två veckor sedan om så var fallet och tycker det har ökat sen dess...
Svar
8
· Visningar
5 984
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund :cry: :confused: :mad: :cry: :cry: :crazy: :cry: http://youtube.com/watch?v=cJueekvhRDI&mode=related&search=...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
27 812
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Efter att ha insett att min nuvarande Voffa kanske inte klarar av att träna på den nivå jag vill träna och tävla på står vi inför ett...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 391
·
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 673
·
Övr. Hund Jag blir galen på min yngsta tik som är helt manisk vad gäller att äta hundbajs. Tyvärr är folk riktigt dåliga på att plocka upp efter...
Svar
13
· Visningar
2 412
Hundavel & Ras Fick en hemläxa från M1-kursen, där jag skulle ta reda på vilken hundras som var populärast för runt 30 år sen. Finns det några listor...
Svar
12
· Visningar
1 500
Senast: Bison
·
Hundhälsa Rover har varit lite halt och stel ett par omgångar nu i år så igår var vi hos veterinären. Nu går han på Rimadyl och ska eventuellt...
Svar
12
· Visningar
1 074
Övr. Hund Vi har insett våra begränsningar och kommit fram till att lillhunden skulle må bäst av att flytta så småningom :cry: Inte för att han...
Svar
15
· Visningar
2 355
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Köpte en sådan sele efter att ha hört många varma rekommendationer och inte hittat något större fel på den. Men när jag väl hade selen i...
2
Svar
24
· Visningar
5 926
Hundhälsa Är det någon här som har någon erfarenhet av Halla hundfoder? //Krattan
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: Krattan
·
Övr. Hund Idag har himlen fått en ny stjärna, nu är du fri från klåda och smärta. Vi kämpade med allergin från helvetet, hopplöshet och...
2
Svar
32
· Visningar
7 026
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hur varmt blir det i bilen på vintern om solen är framme? Har aldrig tagit tempen på det :o Skiljer det mycket beroende på yttre...
Svar
19
· Visningar
4 296
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Inatt vaknade jag av orolig hund. Upptäckte att hela nosen var svullen, ringde till djursjukhuset som tyckte jag skulle komma in. Ca...
Svar
16
· Visningar
4 415
Övr. Hund Kan man annat än att skratta åt dessa djur ibland?;) Hundar är individer, och ja, det ser man verkligen. Min hund är bara 6 månader...
2
Svar
28
· Visningar
4 414
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka