Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu blir jag snart tokig. Min hund har fått Royal Canin i princip hela sitt liv. Jag har bytt mellan sorterna, men alltid RC. Han får...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag får nu börja smörja in min herre då solen börjar bli starkare och starkare. Men hur ska jag skydda honom runt ögonen?? Jag kan ju...
Svar
7
· Visningar
1 154
·
Hundhälsa Min 10 veckor gamla valp har skadat tassen och såret ska nu skyddas från smuts och väta tills stygnen tas om 10 dgr. Utanför vårt hus...
Svar
7
· Visningar
6 721
Senast: blizz
·
Hundhälsa Jag har en blandras på 3år. Hon har haft problem med sår/skorpor på öronkanterna sen en tid tillbaka. Vi var hos veterinären för någon...
Svar
12
· Visningar
1 445
Övr. Hund Det har inom familjen införskaffats en valp (med allt vad det innebär). Min hunderfarenhet är ganska så liten och dessutom endast...
Svar
4
· Visningar
1 722
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund RC har meddelat att de med omedelbar verkan återkallar värmedynor med deras logga på. Det har visat sig att gelén inuti i dynan är...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Funderar på om lillhunden är sjuk, i förrgår efter han hade varit ute i hundgården en stor del av dagen kom han in och spydde grönt...
Svar
7
· Visningar
1 084
·
Hundhälsa Min sexmånaders jaktlabbe hetsåt en gummisnodd, i storlek så att man kan trä den kring handleden, ca fem mm bred. Jag hann knappt blinka...
Svar
6
· Visningar
5 826
Senast: blizz
·
Hundhälsa Det har varit en hel del 'recalls' av hundmat har i USA pa sista tiden. Jag vet inte riktigt vilken mat da Mandy bara far Orijen och den...
Svar
0
· Visningar
1 345
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi har en fem månaders toypudelvalp hemma. Hon är väldigt social, positiv och framåt. Det enda problemet är att hon vid några tillfällen... 2
Svar
28
· Visningar
5 218
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa vad göra med en hund som får panikångest där det är mycket folk?
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, jag och min sambo äger en hane, vi har just nu tiken hemma för parning, det är dag 9 nu och hon är villig. Det första de gjorde...
Svar
2
· Visningar
1 289
Senast: Lillefot
·
Hundavel & Ras Här kommer ännu en tråd om att hitta rätt ras! Till nästa sommar ska jag och sambo köpa hund och planerar nu att börja besöka lite... 2
Svar
36
· Visningar
4 807
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Och vi har satt oss i kö. Fick precis reda på att det bara blev en tik i kullen så det blir hane för oss. Min sambo ville helst ha tik...
Svar
18
· Visningar
1 645
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hon är inte min på pappret än (men det är en ren formalitet) men Nikka är definitivt här för att stanna. Det blev ingen schnauzer eller...
Svar
5
· Visningar
943
Övr. Hund Jag är ny inom agilityn och har tränat sen i somras med min hund som snart är 2 år. Nu har jag funderingar på att börja tävla och har...
Svar
10
· Visningar
1 646
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Upptäckte idag att min whippet har en knöl på ena frambenet. Den är väldigt mjuk och känns som att den innehåller vätska (känns alltså...
Svar
7
· Visningar
3 857
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Lat, okunnig och pank. Behöver ett staket till valpen, vad är enklast och billigast? Eller hur har du löst det så hunden kan vara ute i...
Svar
16
· Visningar
10 569
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 250
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu har jag börjat tänka att skaffa en bur till tävlingar. Jag kommer åka med både hundar och har ingen som kan passa den andra medan jag...
Svar
18
· Visningar
2 837
Senast: rahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka