Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ailu är nu 14 veckor och hans vakt är redan på tok för stor för att det ska bli hållbart. Vakten är ju något vi räknat med eftersom vi...
2
Svar
24
· Visningar
3 415
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Gärna malmö-lund-eslöv-höör område :)
Svar
2
· Visningar
937
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag undrar om det finns någon organisation eller liknande i Halland som är i behov av lite hund mat?? Jag har googlat men kommer inte...
Svar
2
· Visningar
3 214
Senast: Berin
·
Hundhälsa Vad har ni att säga om hundfodret Applaws? Den jag har tittat på har kyckling som första ingrediens och den är på 67%. Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 632
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Ibland försvinner ju bara inspirationen för hundträningen och man har helt enkelt inte någon lust att träna. Det kan vara för att man...
Svar
3
· Visningar
635
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag är inte alls insatt vad som är bra foder och inte. Jag har en japansk spets på 7 månader och använder fortfarande fodret som...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: nilie
·
Hundavel & Ras Jag är inte ny här på Buke, men vill inte posta tråden under mitt egna namn detta pga att jag inte vill hänga ut någon. Har kollat på...
2
Svar
24
· Visningar
4 737
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har precis insett vad jag lider av, skönt att äntligen få det konstaterat: Minst fyra av nedanstående kriterier skall vara...
2
Svar
20
· Visningar
3 744
Senast: Lager
·
Hundhälsa Jag brukar inte hetsa upp mig i första taget men nu tycker jag min unga hund har ätit dåligt ett bra tag. Det började för en eller två...
Svar
7
· Visningar
2 124
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Har fått Kefavet för pyoderm på läpparna. Men hon kräks upp medicinen som var blandad i uppblött foder inom en timme. Kan jag ge Cytotec...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Nu blir jag snart tokig. Min hund har fått Royal Canin i princip hela sitt liv. Jag har bytt mellan sorterna, men alltid RC. Han får...
Svar
3
· Visningar
1 126
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag får nu börja smörja in min herre då solen börjar bli starkare och starkare. Men hur ska jag skydda honom runt ögonen?? Jag kan ju...
Svar
7
· Visningar
1 154
·
Hundhälsa Min 10 veckor gamla valp har skadat tassen och såret ska nu skyddas från smuts och väta tills stygnen tas om 10 dgr. Utanför vårt hus...
Svar
7
· Visningar
6 705
Senast: blizz
·
Hundhälsa Jag har en blandras på 3år. Hon har haft problem med sår/skorpor på öronkanterna sen en tid tillbaka. Vi var hos veterinären för någon...
Svar
12
· Visningar
1 445
Övr. Hund Det har inom familjen införskaffats en valp (med allt vad det innebär). Min hunderfarenhet är ganska så liten och dessutom endast...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund RC har meddelat att de med omedelbar verkan återkallar värmedynor med deras logga på. Det har visat sig att gelén inuti i dynan är...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Funderar på om lillhunden är sjuk, i förrgår efter han hade varit ute i hundgården en stor del av dagen kom han in och spydde grönt...
Svar
7
· Visningar
1 081
·
Hundhälsa Min sexmånaders jaktlabbe hetsåt en gummisnodd, i storlek så att man kan trä den kring handleden, ca fem mm bred. Jag hann knappt blinka...
Svar
6
· Visningar
5 809
Senast: blizz
·
Hundhälsa Det har varit en hel del 'recalls' av hundmat har i USA pa sista tiden. Jag vet inte riktigt vilken mat da Mandy bara far Orijen och den...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi har en fem månaders toypudelvalp hemma. Hon är väldigt social, positiv och framåt. Det enda problemet är att hon vid några tillfällen...
2
Svar
28
· Visningar
5 215
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka