Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite tips och råd här. Jag har en halvåret gammal goldenhanne som är osäker och rädd av sig...
Svar
11
· Visningar
2 275
Senast: Shark
·
Övr. Hund Vilka här kör freestyle? Jag har funderat på att börja med Ian men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Helst vill jag gå en kurs...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Jenka
·
Övr. Hund En spinoff på Allergitråden. Hur mycket är normalt för en frisk hund att klia sig? Tex ggr per dag?
Svar
11
· Visningar
4 880
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Reggad: Amazing me Tilltalsnamn: Ailu (Ajjlo) Smeknamn: Bazinga, Zing, Ting, Lilleman, odåga :devil:, lilla bus Vad heter era... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 673
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Just nu är schäferhanen här hemma billig.. Han är 3,5år och har alltid varit en ängel med löptikar, har kunnat leka med höglöpande tikar... 2
Svar
25
· Visningar
4 403
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hur normalt är det att en hane är extremt påstridig trots en totalt ointresserad tik.. Tiken i fråga höglöper men är ung och har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: Domino_s
·
Hundavel & Ras För en vecka sedan postade jag en tråd om vår nioåriga dalmatiner som var dålig och kräktes. Tyvärr efter flera veterinärbesök då hon... 2
Svar
28
· Visningar
4 830
Senast: amalia
·
Övr. Hund Det är kanske en dum fråga, men tror ni att man kan börja på en nybörjarkurs i rallylydnad med brutet nyckelben? Min hund och jag är...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: annan1
·
Hundhälsa Hund: 9 år, tik, kastrat, pigg och i god form. Inkontinent sedan ett par år, har eskalerat senaste året. Historik: Vi började med...
Svar
14
· Visningar
2 651
Hundhälsa Hej! Undrar om det är någon här som har erfarenhet av sjukdomen EPI?
Svar
5
· Visningar
3 482
Övr. Hund Hittade ingen liknande tråd så tänkte att jag startar en egen. Kan ni inte lägga upp filmer som ni tagit hemma när ni tränar med... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 724
Senast: rahl
·
Övr. Hund jag har börjat fundera lite på nästa hund, då min nuvarande gammeltant inte riktigt blev rätt hund för mig igentligen (älskar min tjej... 2
Svar
22
· Visningar
3 529
Senast: miamiSwing
·
Hundhälsa Jaha, dagens idiotfraga: svansbrott (storsta sannolikhet, blir resa till vetten) 3-4 veckor gammalt. inte lakt, hunden har ont... 2 3
Svar
42
· Visningar
11 094
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Är det normalt att tikar rider på varandra? Sitter och kollar när småtikarna i hushållet leker och titt som tät stannar de och ska rida...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har åkt på foglossningen från helvetet. Gör svinont så fort jag går, sitter, står, ligger, böjer mig osv.. Med andra ord i princip...
Svar
15
· Visningar
1 572
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Min ena hund har pötsligt slutat äta helt och jag fattar inte varför. Han är normalt väldigt gluppsk, äter upp all mat i ett nafs. Har...
Svar
4
· Visningar
13 398
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Existerar något sådant? Vill ogärna stoppa i hunden massa saker som jag inte är säker på innehållet. Hon är dessutom relativt kräsen...
Svar
10
· Visningar
2 577
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Nu menar jag inte så att småbarnsfamiljer inte kan ta hand om hundar utan jag menar utifrån din/dina hund/hundar just nu. Hade de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 941
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det finns säkert någon liknande tråd, men min dator har bestämt sig för att strejka just nu, så jag kan inte kolla upp det. Någon får... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 239
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min lilla Niska är en spansk vattenhund som nyss fyllt tio veckor. Hon är glad, livlig, busig och trött på samma gång. Ungefär så som...
Svar
18
· Visningar
4 720
Senast: Niska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka