Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med om Dvärgschnauzer och Lancashire Heeler. Underbara raser
Har själv en Dvärgschnauzer nu och om vi ska skaffa en till framöver så blir det nog en Heeler.
Jag som bara har erfarenhet av en sorts hund förslår förstås min ras
Australiensisk terrier, visserligen en terrierras, men mkt mild.
Det är den mest följsamma lilla varelse som är positiv till precis allt, åhhh. vad roligt ska vi göra det idag ? Hurra ! Hoppar och flamsar när hon vet att hon får vara med, bäddar ner sig när man trycker av-knappen.
Jag är sugen på en till, men det blir nog en kusin-ras, en silkyterrier (eftersom hjärtat har fastnat på en sån)
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två.
Har en liten...
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.