vad tror ni passar mig?

Sv: vad tror ni passar mig?

*KL*

Håller med om Dvärgschnauzer och Lancashire Heeler. Underbara raser :love:
Har själv en Dvärgschnauzer nu och om vi ska skaffa en till framöver så blir det nog en Heeler.

Jag som bara har erfarenhet av en sorts hund förslår förstås min ras ;)
Australiensisk terrier, visserligen en terrierras, men mkt mild.
Det är den mest följsamma lilla varelse som är positiv till precis allt, åhhh. vad roligt ska vi göra det idag ? Hurra ! Hoppar och flamsar när hon vet att hon får vara med, bäddar ner sig när man trycker av-knappen.

Jag är sugen på en till, men det blir nog en kusin-ras, en silkyterrier (eftersom hjärtat har fastnat på en sån)

jag skulle tagit en eng springer spaniel, dock pälsvård med med bra uppfödare kan man få hjälp!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 598
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 505
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 622
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 535
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka