Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hittade ingen liknande tråd så tänkte att jag startar en egen. Kan ni inte lägga upp filmer som ni tagit hemma när ni tränar med...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 724
Senast: rahl
·
Övr. Hund jag har börjat fundera lite på nästa hund, då min nuvarande gammeltant inte riktigt blev rätt hund för mig igentligen (älskar min tjej...
2
Svar
22
· Visningar
3 529
Senast: miamiSwing
·
Hundhälsa Jaha, dagens idiotfraga: svansbrott (storsta sannolikhet, blir resa till vetten) 3-4 veckor gammalt. inte lakt, hunden har ont...
2 3
Svar
42
· Visningar
11 089
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Är det normalt att tikar rider på varandra? Sitter och kollar när småtikarna i hushållet leker och titt som tät stannar de och ska rida...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har åkt på foglossningen från helvetet. Gör svinont så fort jag går, sitter, står, ligger, böjer mig osv.. Med andra ord i princip...
Svar
15
· Visningar
1 572
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Min ena hund har pötsligt slutat äta helt och jag fattar inte varför. Han är normalt väldigt gluppsk, äter upp all mat i ett nafs. Har...
Svar
4
· Visningar
13 387
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Existerar något sådant? Vill ogärna stoppa i hunden massa saker som jag inte är säker på innehållet. Hon är dessutom relativt kräsen...
Svar
10
· Visningar
2 574
·
Övr. Hund Nu menar jag inte så att småbarnsfamiljer inte kan ta hand om hundar utan jag menar utifrån din/dina hund/hundar just nu. Hade de...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 941
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det finns säkert någon liknande tråd, men min dator har bestämt sig för att strejka just nu, så jag kan inte kolla upp det. Någon får...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 218
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Min lilla Niska är en spansk vattenhund som nyss fyllt tio veckor. Hon är glad, livlig, busig och trött på samma gång. Ungefär så som...
Svar
18
· Visningar
4 719
Senast: Niska
·
Hundhälsa Vad tycker ni man ska göra när klon är lite kluven? Jag har varit med om att klon har brutit sig och vi fick ta bort den och låta en ny...
Svar
1
· Visningar
2 270
·
Hundhälsa Min hund har haft stora problem med sina trampdynor som har vart hårda som stenar och han har haft mycket ont. Med flertalet...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 258
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Jag har en tik på lite över 2år. Hon är rättså smal men inte underviktig utan ser normalviktig ut fast man känner ryggraden rättså...
Svar
7
· Visningar
1 150
Övr. Hund Tänkte på det härom dagen när jag var ut och gick, då min vovve kan dra på rejäla tvärnitar och bara inte vill gå framåt om man kunde...
2
Svar
25
· Visningar
4 318
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Hej! Jag har en lagotto och min mamma har en japansk spets. De två hundarna umgås mycket. Vi låter min lagotto (Bella) vara hemma hos...
Svar
10
· Visningar
1 711
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Jag har en underbar bordecollie/labrador på snart 1 år som tycker om mycket närhet. Nätterna sover hon gott nedanför min säng, eller...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Kakis
·
C
Övr. Hund den 8 februari kl 13.00 i helsingborg. Rådalens BK. Hjälp gärna till att sprida detta så att så många Grand Danois som möjligt kommer...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: MariaIH
·
Övr. Hund Ja hur sjutton gör man? Jag dammsuger varje dag nu, ryktar vovven varje dag då han släpper ett ton hår och skurar så ofta jag orkar. Men...
2
Svar
24
· Visningar
3 453
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vi är jättesugna på att utöka vår familj med en hund om ett par år. Dock är vi ganska osäkra på vilken ras som skulle passa oss bäst...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund hej, någon som varit i Oslo eller Norge med hund? Vi tänkte bila till oslo i sommar. jag har hört att norge är ett hundvänligt land...
Svar
12
· Visningar
2 035
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka