Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En rosa. Hane (Mycket liten) Pris.8000kr
Bilder skickas vid intre på honom.
Han är jätte liten med ett perfekt Chihuahua huvud.En Rosa kille som är helt UNDERBAR!
kl
Äh, vad tjabbar ni om? Han har ju tydligen "perfekt Chihuahua huvud!"
Nej men allvarligt, så hemskt...
"Utan anmärkningar på Djurhållningen och valpar! 130415. Fått in en anmälning som Var OBEFOGAT P.G.A att en människa är helt ovetande om nakenhundar och deras utseende...Ledsen att folk gör så när man gör allt för sina valpar och Djur!"
Saxat från annonsen om "nakenfisarna". Verkar ha hjälpt föga..
Ovanligt snabbt för att vara djurskyddet måste jag säga.
Med tanke på att de producerat tre kullar på ungefär lika många månader, och annonserar ut kvarblivna valpar samtidigt som de annonserar ut nyfödda kullar, så tror jag att det handlar om ren puppymill.
De blir ju skitsöta och utlovas som superba familjehundar. Så klart
halvt kl*
Mailade tjejen med annonsen och frågade om vet bes hade gjorts och om de var friska därför att jag tyckte att de inte såg friska. Fick världens snäsigaste svar tillbaka, hundarna är "visst friska", tjejen säger själv att hon är veterinär och att hunden har "perfekt chihuahua huvud", andra hundar med samma föräldrar har tydligen varit "friska".
Riktigt otrevlig människa....
"Utan anmärkningar på Djurhållningen och valpar! 130415. Fått in en anmälning som Var OBEFOGAT P.G.A att en människa är helt ovetande om nakenhundar och deras utseende...Ledsen att folk gör så när man gör allt för sina valpar och Djur!"
Saxat från annonsen om "nakenfisarna". Verkar ha hjälpt föga..
Ovanligt snabbt för att vara djurskyddet måste jag säga.
Stackars liten krake - såg inget "perfekt" alls med honom och då konstigt att dom inte har honom kvar på bild om han nu är så "perfekt".....
Nej!tagit bort för att det finns folk som ni!Tom Djurskyddet rek för att sådana folk finns som ni
Vi har fått besök och det är obefogad anmälning från dig! UA!vi har ingen Pyppymill alls här! Alla valparna friska !!! ring själv och hör efter
Sådana som du skulle berika ditt liv med andra saker en sitta vid datan och leta fel på hundar och folk och doms djurhållning!
Du skulle mailat och komma hit och fått dig en bild av oss och valparna.vi har 6st tingade av 8 valpar och ingen har sagt något om sjuka osv som du som ser bara en annons och drar dina uppfattningar!
Jag är seriös och allt annat du skriver är bara bullskit!
så nu ska jag göra en polisanmälan på dig för förtal och´vad du skrivit här om mig och hundarna
En serios uppfodare har vantelistor som tacker en hel kull. Det som skrivit har i traden ar inte fortal, det ar kritik. Ta det till dig.
Klarar du inte av kritik sa kanske du inte skall avla?
Var glad att folk bryr sig om halsan inom din ras och inte bara ser dom som accessoarer.
Jag är seriös och allt annat du skriver är bara bullskit!
Med tanke på att de producerat tre kullar på ungefär lika många månader, och annonserar ut kvarblivna valpar samtidigt som de annonserar ut nyfödda kullar, så tror jag att det handlar om ren puppymill.
De blir ju skitsöta och utlovas som superba familjehundar. Så klart