Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart hittar man en sådan och hur känner dom igenom hunden som inte veterinären gör? Min hund har ju nu peppar peppar varit ohalt ett längre tag igen men blir ändå med ca ett halvårs mellanrum halt på ena frambenet. Han är också genomkollad och röntgad men dom hittar ingenting.Ni har inte möjlighet att besöka någon riktigt bra fysioterapeut som kan kolla igenom muskler osv, så att det inte är något fel där?
Vart hittar man en sådan och hur känner dom igenom hunden som inte veterinären gör? Min hund har ju nu peppar peppar varit ohalt ett längre tag igen men blir ändå med ca ett halvårs mellanrum halt på ena frambenet. Han är också genomkollad och röntgad men dom hittar ingenting.
Tänkte att om det blir någon hälta igen att man kanske ska testa en fysioterapeut istället för att göra samma undersökningar hos vet. varje gång?
Jag tror att även om hunden visar sig vara helt okej med hundra procents liksidighet och rörlighet så har man fått igen pengarna med råge genom att bara lyssna på henne och titta på hur hon gör.
Och frågan är hur många hundar som faktiskt är det.. Jag börjar tro att alla hundar som får leva iaf hyfsat aktiva liv har något litet "knasigt" som går att få bättre
Jag börjar inte ens tro, jag är ganska säker på att de flesta hundar någon gång får problem med något i kroppen om de är hyfsat aktiva. Därför har jag nu bestämt mig för att friskvårda min hund så långt det går. Massage, stretching, noggrann uppvärmning och nedvarvning, simning och viktmanschetter är några av de grejer jag är noga med för att underhålla hunden. Parallellt med detta så kommer hon bli genomgången av fysioterapeut/kiropraktor med jämna mellanrum så länge hon inte uppvisar några direkt kliniska symtom.
Precis så tänker jag göra med alla mina hundar från och med nu. Jag vågar inte annat.
Jag har precis köpt och börjat använda hööks hundskor för 229:-/4 st och de är tokbra!