Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag vill bara rådfråga er lite.. Jag har en Berner hanne som är 1 år, lugnaste hunden jag har vart med om trots att han är...
2
Svar
20
· Visningar
3 279
Övr. Hund Hoppas tråden får ligga här :) Nu när vinterkängorna förhoppningsvis kan ställas undan för säsongen, men det inte är torrt nog för...
2
Svar
33
· Visningar
4 407
Hundhälsa Diffusa smärtsymptom och liten instabilitet i knäleden visade sig vara artros i varenda led i båda bak. Förhoppningsvis går det att...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 211
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund Vilken sele är egentligen bäst? Tycker mig ha läst någonstans att de i y-form är bättre än bröstselarna? Vi använder sele jämt, men vi...
2
Svar
22
· Visningar
8 574
Senast: Emor
·
Övr. Hund Har tingat valp, det blir först i höst någon gång. Funderar redan på hur jag ska få till det den första tiden. Första gången jag hade...
Svar
15
· Visningar
1 930
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Stoja är nu 6 månader gammal och fortfarande inte rumsren. Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden. Jag vet vad jag kommer...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Som rubriken lyder, hur tänker ni kring fästingar inför den stundande sommaren? Jag bor i fästingrikt område och är såklart orolig för...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 597
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Hej! Är det någon som har en sån väst och vad tycker ni om den? Har vägarna förbi nämligen och såg att den var nedsatt i pris. Behöver...
2
Svar
20
· Visningar
5 548
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Om jag vill ha ett foder med kyckling som första ingrediens hur hittar jag det på enklast sätt, måste jag sitta och kolla varje foder...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 774
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag var inne på apoteket idag för att köpa ett fästinghalsband åt min hund. Vi bor i ett fästingrikt område och har hittills alltid...
Svar
3
· Visningar
3 483
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Inspirations tråd för lite trix att träna inne, ni vet sådant man kan experimentera med när man inte har något bättre för sig :angel...
Svar
12
· Visningar
3 203
Övr. Hund Jag kikade på innehållsförteckningen på Kronchs pemmikan och såg att den innehåller råg (svinfett, vegetabiliskt fett, iskmjöl...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag ska vara hundvakt tre dagar nästa vecka åt en väns tre hundar. Ska bo hos dem och de ser till att mat och allt jag kan tänkas behöva...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Plexbusen leker med katten just nu (eller försöker iaf) och när leker så har han en tendens till att smyga som en katt, ståendes -...
Svar
16
· Visningar
2 984
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Sommaren 2012 påbörjade Boss och jag vår specialsöksutbildning i Hällefors. 10 månader av spännande träning tillsammans med några av...
Svar
16
· Visningar
1 445
Senast: wellanw
·
Hundhälsa Har bekymmer med mina röda hundars tidigare svarta klor. De blir vitare och vitare (var snyggt randiga ett tag :) ), kvaliteten är...
Svar
4
· Visningar
6 599
Senast: Laa
·
Övr. Hund Läste i Hundsport att i Timrå finns en anläggning där de börjat göra BPH inomhus. Vad tycker du om detta? I mina ögon blir det...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: soom
·
Hundavel & Ras Hej! Vi går i Frallatankar, då de verkar vara sköna hundar som kan hänga med på det mesta men ändå också softa. Så nu vill jag...
Svar
13
· Visningar
10 313
Senast: alenchik
·
Hundhälsa Nu är min Bullterrier hane på 17 månader halt igen.... Han var halt under flera månader, sedan hittade vi orsaken till det vilket var en...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 289
Senast: michber
·
Övr. Hund Är det ett problem hos er? Hur gör ni för att bli av med dem? Jag är innerligt trött på att plocka hundskit efter andras hundar + att de...
2
Svar
22
· Visningar
3 978
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka