Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jisses, att försöka tvinga en rottistik till något, nä då är det nog lättare att övertala ett trafikljus... Smicker och mutor är det som gäller (som med alla andra kvinnor, säger sambon!).
Ja jisses, att försöka tvinga en rottistik till något, nä då är det nog lättare att övertala ett trafikljus... Smicker och mutor är det som gäller (som med alla andra kvinnor, säger sambon!).
Det är märkligt, för det är alltid dom som har noll koll på sina egna som är rädd att mina ska äta upp deras. Alltid... paret med sina helrabiata yorkies, tantan med strävtaxen osv osv.
Nu har vi mött en kvinna med tre BCs som har väldigt bra koll på sina, hon bryr sig inte att mina är lösa och stannade tom och pratade en bra stund sist vi sågs
Den kommentaren som jag tagit åt mig mest av är:
Åh jag beundrar dig verkligen som har en rottis, varpå jag lyser upp och säger tack! Nej jag menar inte så, alltså jag får damp bara jag står och ser er träna så segt som det går. Nu förstår jag verkligen varför rottis kallas för gammal Volvo och schäfern för Ferrari. Jag grät på vägen hem i bilen.
Jo men de tänker väl att risken är större för att en stor lös hund flyger på deras små hundar om de små beter sig provocerande. Och det är väl helt logiskt tänkt. Jag tycker inte heller att det är så konstigt att folk blir nervösa när det kommer lösa hundar för på det går ju 99 olydiga lösa hundar på 1 lydig lös hund.
Tröttast blir jag av idioter som inte kan hantera ett flexi men jag försöker hantera det genom att ta ut så pass mkt avstånd att deras hundar inte kommer fram ändå även om de släpper ut 8 m lina.
Åh jag beundrar dig verkligen som har en rottis, varpå jag lyser upp och säger tack! Nej jag menar inte så, alltså jag får damp bara jag står och ser er träna så segt som det går. Nu förstår jag verkligen varför rottis kallas för gammal Volvo och schäfern för Ferrari. Jag grät på vägen hem i bilen.