Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja jag är så kluven. Mina kära hund är inte pigg och har varit vinglig sedan två veckor tillbaks. Vi har besökt veterinär som inte kunde...
Svar
7
· Visningar
3 852
Hundavel & Ras Nästa hundköp ligger minst tre år i framtiden och som mest är det tio år kvar, men vad skadar det att planera? :p Jag var egentligen... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 020
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min älskade vän sedan 13 år tillbaka fick tyvärr somna in veckan innan jul:cry: Vi beslöt oss för en separat kremering så att vi kan få...
Svar
12
· Visningar
8 046
Senast: aprilia
·
Övr. Hund Hej allesammans! Det är så att jag funderar på att skaffa hund för första gången. Har funderingar på en av min kompis valpar, de är... 2
Svar
24
· Visningar
4 864
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Någon som vet vart man kan hitta en lista på vilka hundsjukdomar som är anmälningspliktiga? Inte jordbruksverkets text om epizootlagen...
Svar
2
· Visningar
1 229
Senast: falukorw
·
Hundavel & Ras Om ett år ungefär har jag planer på att skaffa min första egna hund. Jag är vid det tillfället 20 år, boendes ensam i lägenhet, pluggar...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: isafore
·
Övr. Hund Hur ser hundklimatet ut i Skottland och Wales? Skillnad storstäder landet kanske? Svårt att hitta (hyres)boende om man har hund? Bra...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Jahopp, så fick man hooppa in som spårmottagare på tävlingen imorgon :eek: Jag ska dit ikväll och kolla vart jag ska va och lite, men...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: PrittePuff
·
Övr. Hund Vad är det för regler för att ta in hund till Frankrike? Läste någonstans att rabiesvaccinet måste förnyas varje år för att vara giltigt...
Svar
1
· Visningar
1 924
Hundhälsa Ailu har börjat äta enorma mängder grus och sten. En del säger njursjukdom, andra säger vitaminbrist, några säger hungrig, några säger...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Jag vill bara rådfråga er lite.. Jag har en Berner hanne som är 1 år, lugnaste hunden jag har vart med om trots att han är... 2
Svar
20
· Visningar
3 281
Övr. Hund Hoppas tråden får ligga här :) Nu när vinterkängorna förhoppningsvis kan ställas undan för säsongen, men det inte är torrt nog för... 2
Svar
33
· Visningar
4 411
Hundhälsa Diffusa smärtsymptom och liten instabilitet i knäleden visade sig vara artros i varenda led i båda bak. Förhoppningsvis går det att... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 211
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund Vilken sele är egentligen bäst? Tycker mig ha läst någonstans att de i y-form är bättre än bröstselarna? Vi använder sele jämt, men vi... 2
Svar
22
· Visningar
8 576
Senast: Emor
·
Övr. Hund Har tingat valp, det blir först i höst någon gång. Funderar redan på hur jag ska få till det den första tiden. Första gången jag hade...
Svar
15
· Visningar
1 932
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Stoja är nu 6 månader gammal och fortfarande inte rumsren. Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden. Jag vet vad jag kommer...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Som rubriken lyder, hur tänker ni kring fästingar inför den stundande sommaren? Jag bor i fästingrikt område och är såklart orolig för... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 606
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Hej! Är det någon som har en sån väst och vad tycker ni om den? Har vägarna förbi nämligen och såg att den var nedsatt i pris. Behöver... 2
Svar
20
· Visningar
5 548
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Om jag vill ha ett foder med kyckling som första ingrediens hur hittar jag det på enklast sätt, måste jag sitta och kolla varje foder... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 776
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag var inne på apoteket idag för att köpa ett fästinghalsband åt min hund. Vi bor i ett fästingrikt område och har hittills alltid...
Svar
3
· Visningar
3 491
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka