Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa En liten ovetenskaplig undersökning bland verklighetens bukehundar. Ni som har änglahundar, hur gamla blev era hundar innan de dog...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 227
Senast: Alfakrulls
·
Hundhälsa Vi har precis (för en knapp vecka sedan) parat vår tik för första gången och jag frågar nu er som är vana uppfödare eller veterinärer...
Svar
7
· Visningar
7 853
Senast: Laa
·
  • Låst
Övr. Hund Vet att vi haft någon liknande tråd för länge sedan men startar den här lite som spinn off på den nu aktuella tråden om hur man ska...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
33 391
Senast: Hundvalpar
·
Hundhälsa Rubriken är något missvisande, men jag kom inte på något bättre. Ni får väl läsa vidare. OBS!! Jag vet att ni inte kan ta detta...
Svar
11
· Visningar
5 991
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hej! Min hund (min bebis) har, enligt mig själv och min sambo, börjat uppträda väldigt konstigt. Jag har vanligtvis världens coolaste...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp, har aldrig haft en gammal hund. Hon har nu blivit 12-år och jag känner inte igen henne. Hon var på senior kontroll...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund opererades på lucia med TTA-teknik då korsbandet gått av, och sedan dess har allt gått bra. Röntgen gjordes för två månader...
Svar
3
· Visningar
4 408
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur viktigt var det när ni valde hundras/hund att hunden (enligt er själva såklart) var söt/vacker (estetiskt tilltalande ;) ) ...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 376
Övr. Hund Hur funkar det på agilitytävling kan man bara anmäla till hoppklass eller måste man vara med i agilityklass också? :confused:
Svar
2
· Visningar
596
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min älskade lilla rottis tjej har fått juvertumörer, hon opererades i förra veckan och jag fick provsvaret från patologen rätt snabbt...
Svar
2
· Visningar
3 467
Hundhälsa Hej! Jag tänkte att ni kanske kunde ge mig lite tips och råd här. Jag har en halvåret gammal goldenhanne som är osäker och rädd av sig...
Svar
11
· Visningar
2 266
Senast: Shark
·
Övr. Hund Vilka här kör freestyle? Jag har funderat på att börja med Ian men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Helst vill jag gå en kurs...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: Jenka
·
Övr. Hund En spinoff på Allergitråden. Hur mycket är normalt för en frisk hund att klia sig? Tex ggr per dag?
Svar
11
· Visningar
4 873
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Reggad: Amazing me Tilltalsnamn: Ailu (Ajjlo) Smeknamn: Bazinga, Zing, Ting, Lilleman, odåga :devil:, lilla bus Vad heter era...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 672
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Just nu är schäferhanen här hemma billig.. Han är 3,5år och har alltid varit en ängel med löptikar, har kunnat leka med höglöpande tikar...
2
Svar
25
· Visningar
4 391
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hur normalt är det att en hane är extremt påstridig trots en totalt ointresserad tik.. Tiken i fråga höglöper men är ung och har blivit...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: Domino_s
·
Hundavel & Ras För en vecka sedan postade jag en tråd om vår nioåriga dalmatiner som var dålig och kräktes. Tyvärr efter flera veterinärbesök då hon...
2
Svar
28
· Visningar
4 829
Senast: amalia
·
Övr. Hund Det är kanske en dum fråga, men tror ni att man kan börja på en nybörjarkurs i rallylydnad med brutet nyckelben? Min hund och jag är...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: annan1
·
Hundhälsa Hund: 9 år, tik, kastrat, pigg och i god form. Inkontinent sedan ett par år, har eskalerat senaste året. Historik: Vi började med...
Svar
14
· Visningar
2 649
Hundhälsa Hej! Undrar om det är någon här som har erfarenhet av sjukdomen EPI?
Svar
5
· Visningar
3 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka