Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det satsar jag inte längre på Nästa hund ska följa med i vardagen, gå spår och lära sig sitt på fortare tid än ett år. Så långt har jag kommit i min kravlista
Vad skulle skillnaden mellan dobermann och boxer vara? Tycker de i min närhet har samma pälstyp.
Visst är det lustigt hur olika det är!
De älskar sin flock/sin människa, men typ alla andra kan kvitta.
Och jag tror aldrig att jag har sett en fysiskt trött dobermann, de orkar liksom alltid lite till.
Och en sak till det är faktiskt skillnad på dobbis o boxer päls,boxer päls sticker nålar i fötterna,det gör inte dobbis päls.
Hmm, då är det fel på pälsen på min dobbis eller så har jag mjuka fötter för jag har svurit ett antal gånger över hår som liksom satt sig som en sticka i fötterna.
/Camilla
Nu kan jag inte sitta tyst o bara läsa tråden längre
Och ingen blir väl förvånad
Jag slår ett slag för dobbisen,det finns många bra dobbar och om man väljer tik så slipper man även näspipet.
Dock ska man veta att dobbisen tänker själv,vilket gör det till en show ibland på tävling Men det får man bjuda på.
Och en sak till det är faktiskt skillnad på dobbis o boxer päls,boxer päls sticker nålar i fötterna,det gör inte dobbis päls.