Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa vad göra med en hund som får panikångest där det är mycket folk?
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, jag och min sambo äger en hane, vi har just nu tiken hemma för parning, det är dag 9 nu och hon är villig. Det första de gjorde...
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: Lillefot
·
Hundavel & Ras Här kommer ännu en tråd om att hitta rätt ras! Till nästa sommar ska jag och sambo köpa hund och planerar nu att börja besöka lite...
2
Svar
36
· Visningar
4 806
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Och vi har satt oss i kö. Fick precis reda på att det bara blev en tik i kullen så det blir hane för oss. Min sambo ville helst ha tik...
Svar
18
· Visningar
1 645
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hon är inte min på pappret än (men det är en ren formalitet) men Nikka är definitivt här för att stanna. Det blev ingen schnauzer eller...
Svar
5
· Visningar
942
Övr. Hund Jag är ny inom agilityn och har tränat sen i somras med min hund som snart är 2 år. Nu har jag funderingar på att börja tävla och har...
Svar
10
· Visningar
1 644
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Upptäckte idag att min whippet har en knöl på ena frambenet. Den är väldigt mjuk och känns som att den innehåller vätska (känns alltså...
Svar
7
· Visningar
3 849
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Lat, okunnig och pank. Behöver ett staket till valpen, vad är enklast och billigast? Eller hur har du löst det så hunden kan vara ute i...
Svar
16
· Visningar
10 567
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 210
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu har jag börjat tänka att skaffa en bur till tävlingar. Jag kommer åka med både hundar och har ingen som kan passa den andra medan jag...
Svar
18
· Visningar
2 832
Senast: rahl
·
Övr. Hund Vilka håller på med rallymix? :) Vi ska börja så ska vi ut och tävla 4 maj :devil:
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: rahl
·
Övr. Hund http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4861473/dogs-went-for-jade-lomas-anderson-throat-when-she-came-back-with-pie.html O lite...
2
Svar
22
· Visningar
4 319
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Nu har äntligen killen visat intresse för färskfodret :laugh: Så nu har vi kört det några dagar men det är något jag undrar över...
Svar
9
· Visningar
8 590
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Har en tik på 9 år som för ca 4 veckor sen började kissa inne. Tog henne till vet. där det konstaterades UVI. Fick antibiotika men det...
Svar
4
· Visningar
4 309
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ivan har brutit sig in i en påse med nötter och russin. :crazy: Jag har provat med salt, men han kräks inte. Det har fungerat förut...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
28 184
Senast: hastflicka
·
Svar
0
· Visningar
590
Senast: blizz
·
Hundhälsa Tips på torrfoder med lågt fett/protein men samtidigt bra innehåll utan massa spannmål och skit. Är det light varianten man ska kika...
Svar
4
· Visningar
809
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på bra leksaker att använda som belöning då vi tränar agility (eller annars också). Min hund är inte så...
Svar
19
· Visningar
2 104
Övr. Hund Stötte på ett nytt torrfoder innan idag, nämligen Four Friends. Verkade rätt bra med hög kötthalt/ animaliska produkter och...
2
Svar
24
· Visningar
16 301
Övr. Hund Finns det några här på forumet som lever ensamma med sina hundar? Dvs ingen relation där man hjälps åt med hunden utan man har allt...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka