Filmer från "hemmaträning"

Sv: Filmer från "hemmaträning"

Vad duktiga ni är! :)

Nu har jag köpt en sån där balanspuff, dock inte uppackad än men lovar att filma så fort jag testat den :)

kl

Sportyscorpion: Alf är hur söt som helst! Duktig också! Taxar är underbara!:love:
Sambon som sitter bredvid i soffan hälsar att "Affe" är stencool :cool:

Film från ett lite vimsigt pass -slutet på ett förresten- häromdagen.
Försöker träna lydnadslydnad efter bästa förmåga:o

Vandrar ur bild lite väl ofta men hade noll koll på vart jag kunde va.

Lydnadsträning

Rut och jag håller på och finslipar momenten i 1an (lydnad), men häromdagen på klubben kunde jag inte motstå att testa 3ans apport över hinder, hon var så fin den dagen!
FILM

tjabblet med apporten tränar jag på just nu. Hon rullar den i munnen, tuggar inte. Men rullandet ska ju inte heller förekomma. Och raka sättanden är oxå högt på listan över saker vi tränar just nu :)

Va duktiga dom är! Älskar att se taxar som gör trick! Dom ser så roliga ut!
Tack! Jag har inte så många med Mila, bara för att hon är under inlärning men ska filma det hon kan någon gång.

Sherry älskar visa sig och vad hon kan :love: du såg sitt fint men hon verkligen ville skämmas och visade med mycket engagemangs

Jätte fin! :)

Rolig tråd, och några filmer har jag ju faktiskt på lager. Även fast jag borde bli flitigare på att lägga över dom till datorn.

Nåväl, här är mitt försök till att ändra världens fulaste "sitt fint" där tassarna hängde rakt ner, till något flashigare höjd :p
https://vimeo.com/45905261

Och eftersom min hund inte får tävla längre, så spenderades sommaren (träningsabstinensens årstid) till att ändra alla slags tänkbara beteenden till snyggare sådanna.

Här har jag plockat isär slalomet lite för att få till ett "one step" slalom.
https://vimeo.com/45904665

Jag vill se fler videor :bump:

KL

Hehehe.
Billy filmar sin agilityträning:
http://youtu.be/WsPEdVz_r8E

OBS! Inget för den som är åksjuk. :angel:
Jag hade inte med mig något att fästa kameran med, så jag improviserade med en gummisnodd. Kanske inte det bästa jag har gjort hittills den här veckan, om man säger så... Nåväl. Bättre placering och bättre fäste - sen jäklar!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
5 066
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 924
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Frågar för att höra om det är någon som kan hitta ett mönster eller orsak som jag har missat. Här hemma bor det en bearded collie...
2
Svar
23
· Visningar
4 977
Senast: Nenyah
·
Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen...
2
Svar
37
· Visningar
6 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka