Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Är det så eller kan de få inåtvända nysningar utan att det beror på något särskilt? Min vovve har vid tre tillfällen de senaste två...
Svar
11
· Visningar
15 117
Senast: movi
·
Hundhälsa Sexårig rottweilerhane, kastrerad sedan två års ålder ca. Igår hittade ägaren två stycken knölar på honom, en på armbågen och en på...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har under en längre tid planerat att skaffa min första hund och hade äntligen bestämt mig att tiden va inne nu när jag ska plugga på...
Svar
17
· Visningar
9 282
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Min mammas hund har visat sig ha diskbråck i första kotan innan svansen,hade även en stor inflamation där,så han låg på djursjukhuset... 2
Svar
21
· Visningar
34 433
Senast: hundmatte
·
Övr. Hund Vi har ju pratat hemma lite om att vi skulle ta bort vår schäferkille Aros redan för ett par veckor sen, och då kom ju även tankar på ny...
Svar
14
· Visningar
1 929
Senast: movi
·
Övr. Hund Det har nu gått drygt två månader sedan jag blev attackerad av grannens hundar och jag skrev om incidenter här och även problemet med...
Svar
3
· Visningar
1 502
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Min lillkille fick igår eftermiddag diarré, och som vanligt blir jag helt nojjig och tror att han ska dö.. Har plockat bort maten, gav...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Som jag skrivit i tidigare trådar så är ju min hund knölig/halt. Men nu uppenbarar det samma "symtom" som när han hade tassproblemen...
Svar
13
· Visningar
2 128
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag vet inte om ni minns min tidigare vel-tråd där jag ojjade mig över om jag ska skaffa en till hund eller inte. Jag hade en...
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag och en vännina hade en diskution om hurvida man får ställa ut skadade hundar och om det påverkar resultaten. Hon menar att om en...
Svar
8
· Visningar
3 427
Senast: igbest
·
Hundhälsa Mina hundar har tidigare fått VoH, sen har leveranserna strulat enormt på sistone så jag var tvungen att köpa annan mat och köpte då...
Svar
13
· Visningar
3 820
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ska snart flytta och hade då tänkt köpa en hundbädd till min hund. Jag har kollat lite och hittat en sjukt snygg som har ben och är i... 2
Svar
25
· Visningar
5 726
Senast: chiara
·
Hundhälsa Har skaffat mig en till spinonetik <3 Lite otränad när hon kom. Kissade inne andra gången vi lämnade dom ensam hemma, tycker inte om...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: Zuzzi
·
Hundavel & Ras Jag har tänkt skaffa ytterligare en hund. Har idag en amstaffkorsning som är världens snällaste familjehund, men jag vill ha... 2
Svar
38
· Visningar
3 464
Senast: NobleArt
·
Övr. Hund Det är en spray som ska verka avskräckande på attackerande hundar genom att ge den en dusch med ett medel som är irriterande för...
Svar
9
· Visningar
3 112
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har anmält mig till "lilla Stockholm" i kista den 29-31/3. Men nu blir jag lite orolig, jag har inte fått någon bekräftelse eller...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Min lillemans nos har börjat bli rosa! Började fundera för ca två veckor sedan om så var fallet och tycker det har ökat sen dess...
Svar
8
· Visningar
6 017
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund :cry: :confused: :mad: :cry: :cry: :crazy: :cry: http://youtube.com/watch?v=cJueekvhRDI&mode=related&search=... 17 18 19
Svar
371
· Visningar
27 851
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Efter att ha insett att min nuvarande Voffa kanske inte klarar av att träna på den nivå jag vill träna och tävla på står vi inför ett... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 399
·
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 675
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Muddypaws 24/25