Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har köpt en flaska NP vetegroddsolja till hundarna och funderar över två saker: 1. Finns det risk att överdosera E-vitamin om man...
Svar
4
· Visningar
9 889
Övr. Hund Långt inlägg men hoppas ni orkar läsa och tipsa! Har en sexmånaders valp som är rädd för andra hundar, vilket visar sig i en härlig...
Svar
1
· Visningar
2 478
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa http://www.nvh.no/no/Aktuelt/Nyheter/Ulike-miljofaktorer-kan-pavirke-forekomsten-av-hofteleddsdysplasi-hos-hund/ "Basert på tidligere...
Svar
18
· Visningar
1 702
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Hej! Jag umgicks med en så trevlig hund i helgen, och jag blev helt enkelt biten (inte av hunden ;) ) men av hundlängtan. Jag är...
2
Svar
21
· Visningar
3 388
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Det finns folk som köper hanhundar för att de inte vill påverkas eller begränsas av löp. HA HA HA HA, säger jag. Någon av grannarna har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 405
Senast: Grana
·
Övr. Hund Är det någon här som har bilsele på sin hund när ni åker bil? vilken sort har ni? Vill gärna höra vad ni har för erfarenheter av dessa...
Svar
5
· Visningar
4 117
Senast: Laa
·
Övr. Hund Eftersom min unghund bitit sönder både baslåda och inredning i min förra bil är jag livrädd att min nyinköpta bil ska gå samma öde...
2
Svar
31
· Visningar
3 126
Senast: lulski
·
Övr. Hund har någon en sån? bilder? är dom nervösa av sig? kan inte riktigt bestämma vilken ras jag vill ha
Svar
14
· Visningar
11 458
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Ja, det slog mej precis.. Hur påverkar den en liten hund om de får en stöt i t ex nosen av ett elstängsel. Jag skaffade i höstas min...
Svar
14
· Visningar
17 246
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag bor i Spanien och har blivit stormförälskad i rasen som kallas Raton eller Rata de Praga. Den kan hetta något annat i Sverige, det...
Svar
12
· Visningar
2 407
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Jag har fått kännedom om avelsplaner som jag starkt ifrågasätter. Tiken som ska paras kommer ur en kull med 7 valpar, födda 2010. I...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 219
Senast: Miao
·
Övr. Hund Inte nog med att vargen är en mördare, dessutom har hon sin egen hund lösspringande under yngeltiden...
2
Svar
30
· Visningar
3 567
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej! Jag har läst runt och blir inte riktigt klok. Halva sidan säger att allt går som på räls och att deras hundar inte alls känner...
Svar
3
· Visningar
4 437
·
Hundhälsa Det är många på forumet som har valpar, och jag har även noterat att det finns en och annan tråd om diverse problem just om att hunden...
2
Svar
22
· Visningar
3 745
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Lägg din hand mot min päls, visst är jag fluffig? Och jag fäller. Flera ton varje dag, och jag dregglar och hoppar på dig matte/husse...
Svar
3
· Visningar
1 076
Övr. Hund Det pratas om att man måste ha hunden i bur i bilen nuförtiden (annars blir det 1500kr i böter), men jag hittar ingen information som...
2
Svar
23
· Visningar
15 762
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur beter era vuxna hundar sig mot valpar av olika åldrar? Hur introducerar ni dem för varandra? Är det skillnad beroende på valpens...
Svar
8
· Visningar
5 369
·
Hundhälsa Jag har två hundar, av samma ras, Norsk älghund Grå, ena är 10 år och den andra är 10 månader. Dom går bra ihop förutom att valpen är...
Svar
2
· Visningar
1 138
·
Övr. Hund Detta kanske redan är vida känt bland hundfolket i Sverige, men jag tänkte att det ändå kan vara bra att föra vidare. "Nya regler för...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: Icefire
·
Hundhälsa Tog för en tid sedan en omplaceringshund som visat sig vara aggressiv mot andra hundar. Detta fick vi ingen upplysning om trots...
2
Svar
29
· Visningar
7 388
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka