American Pitbull Terrier

Sv: American Pitbull Terrier

:rofl: kan inte låta bli, var bara en så skön kommentar :rofl:
använde APA-manualen när jag läste psykologi men nu när jag läser magister i samhällsförändring och social handling ska man inte använda den, vilket stör mig för den är ju bra :) och konkret, vilket diskussionen inte är här :p

ESCODOBE::

Jag förstår ju faktiskt inte varför du lägger dig i. Du har ju inte riktigt med saken att göra. Har läst ngr av dina tidigare inlägg på andra trådar och du ska inte komma och snacka om att jag är dryg, vad är du själv i så fall?

Riktigt otrevlig och inget annat.
Skärpning!!

Det är en diskussion på ett forum, vill du enbart prata privat med någon så använd privat medelande.

Det finns ju ett antal andra hundraser som attackerar dagligen, inte f*n hatar jag de hundarna. Ngt som är fel på just den individen som hund, inte som ras!

Du hävdar med andra ord att det inte är minsta rasbundet vilka egenskaper hundar har.

Vilken ras tror du, troligast spontant vaktar, en maremma eller en irländsksetter?

Ok. Då står det fel i böckerna och det programmet innehåller ju tydligen fel fakta också.

Kan du hitta en vetrinärmedecinsk litteratur som bekräftar att pb käkmuskler är på det sättet du beskriver så tror jag dig. För är det så, så borde det ha undersökts.

Att referara till ett program som animal police som faktakälla köper jag dock inte.

Du hävdar med andra ord att det inte är minsta rasbundet vilka egenskaper hundar har.

Vilken ras tror du, troligast spontant vaktar, en maremma eller en irländsksetter?

Har jag sagt det de orden? Nej!
Självklart har rasens egenskaper med hunden att göra, det är ju det hela hunden är uppbyggd utav och det är det första man tänker på vid ev köp av en hund.

Däremot så tycker jag inte att man kan hata(ogilla) en hundras pga av vad vissa individer av en ras har gjort. Man får se hela problemet istället.

Det är en diskussion på ett forum, vill du enbart prata privat med någon så använd privat medelande.

Jo alla snackar ju här med varandra men om jag frågar ngn om ngt så tycker ju inte jag att du ska lägga lilla näsan i blöt. Men men, det brukar du ju tydligen göra. (läst dina tidigare inlägg)

Jo alla snackar ju här med varandra men om jag frågar ngn om ngt så tycker ju inte jag att du ska lägga lilla näsan i blöt. Men men, det brukar du ju tydligen göra. (läst dina tidigare inlägg)

Jaha? Än sen då? Det är som sagt ett diskussions forum, och gillar man inte hur det fungerar så behöver man ju inte hänga på ett.
Vad du tycker om mig är komplett ointressant för mig.

Jaha? Än sen då? Det är som sagt ett diskussions forum, och gillar man inte hur det fungerar så behöver man ju inte hänga på ett.
Vad du tycker om mig är komplett ointressant för mig.

Jag tycker bara att du inte ska bry dig så mkt om vad jag/andra skiver till varandra. Istället borde du bry dig om jag/andra skrev ngt till dig, som ex var olämpligt.

Du behöver absolut inte bry dig om vad jag tycker osv. Tycker nämligen inte illa om dig, tycker att du lägger dig i lite för mkt bara.

Jag bryr mig inte heller ett smack vad andra tycker, ingen känner mig så det så.

det är väl bara att acceptera att alla tycker olika.
det är helt upp till var och en vad man gillar.
Oavsett vad så är det en ras som faktiskt har orsakat en hel del tråkigheter. Självklart blir man då reserverad till att gilla dom. Jag kommer aldrig ens tänka tanken att ha en egen, men det är fortfarande upp till var och en vad man vill ha för hund.

Så länge du diskuterar öppet på forumet får du acceptera att alla läser och svarar. Vill du ha en enskild diskussion med någon använder du PM:cool:

men det var ju en Grand Danois som hade bitit en staffordshire bullterrier? vad har det med APBT att göra?

Antagligen för att påpeka att det inte bara är pb som kan vara aggresiv. Det är vad jag tror iaf..

hade det varigt tvärtom hade denna händelsen varigt MYCKET STÖRRE i media & man hede skrivet en pitbull liknande ras .

Precis!!!

Och visst de va ingen amstaff men de är ju knappast den enda rasen som diskuterats i den här tråden utan hundar som folk klassar som kamphundar överlag.............

Liknande trådar

Hundavel & Ras Varför gör man såhär: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=10-bn34-2fE Varenda hund blir rädd och ja... :crazy...
Svar
14
· Visningar
1 491
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 671
Senast: Blandrastik
·
Relationer Jag vill inte förorena datingtråden då det här handlar om bedrägerier. Jag blev kontaktad av en(?) man(?) som så många andra. Jag...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
42 800
Senast: Mia_R
·
G
Hundavel & Ras Trillade över en (antagligen väldigt gammal) men bra film på youtube ikväll! En film som många borde se och lära sig lite mer om rasen...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2