American Pitbull Terrier

Sv: American Pitbull Terrier

Förlåt om jag skrattar lite, Men AMINAL POLICE suger... De har så mkt felaktig fakta där så det är skrämmande...

De ar ingen koll på olika raser, kallar hundar renrasiga labbar, utan att de är ens i närheten av en labbe. OSV OSV!

Då är det helt enkelt upp till dig att hänvisa till böckerna i fråga.

Men herregud!
Jag är ju själv ägare utav en Pitbull, tror du inte att jag vet hur deras anatomi är? Jovisst jag ska leta upp det. Ta det lugnt!

Förlåt om jag skrattar lite, Men AMINAL POLICE suger... De har så mkt felaktig fakta där så det är skrämmande...

De ar ingen koll på olika raser, kallar hundar renrasiga labbar, utan att de är ens i närheten av en labbe. OSV OSV!

Skratta hur mkt du vill.
Det är inte jag som framstår som en liten fjant då.

Tydligen tycker du ju om det programmet, du verkar ju titta en del på det.

Japp, jag tittar på det en massa, men jag tycker inte faktan är något att hänga i julgran direkt...

Och varför ska du bli sur över allt... ?

Otrevlig!

Japp, jag tittar på det en massa, men jag tycker inte faktan är något att hänga i julgran direkt...

Och varför ska du bli sur över allt... ?

Otrevlig!

Absolut inte sur.
Men jag tror nog att de kan lite mer än du, de ser olika hundar dagligen i sitt jobb, jobbar precis med dom, ser ett Antal olika raser och kan kanske då också se att en hund är blandning med ex Labbe, men du kan inte se det då du inte har samma erfarenhet som dom.

De gånger jag har sett, så har de sagt tex att det var en ren labbe, jack russel osv, utan att det är ens likt en sån. Säger de därimot en Labbemix, så visst det kan jag hålla med om.

Sen är det mycket annat i programmet som inte stämmer... Eller ja, kanske i USA i deras lilla värld... :D

De gånger jag har sett, så har de sagt tex att det var en ren labbe, jack russel osv, utan att det är ens likt en sån. Säger de därimot en Labbemix, så visst det kan jag hålla med om.

Sen är det mycket annat i programmet som inte stämmer... Eller ja, kanske i USA i deras lilla värld... :D

Ok, då har vi nog inte sett samma program. Jag tycker ofta dom lyckas pricka in vilken ras/raser det är i en hund. Det stämmer ju inte alltid men det är ju inte konstigt heller alla gånger, med tanke på att hundarna är riktiga gatukorsningar.

Men herregud!
Jag är ju själv ägare utav en Pitbull, tror du inte att jag vet hur deras anatomi är? Jovisst jag ska leta upp det. Ta det lugnt!

Om nu deras anatomi skulle skilja sig från andra hundraser i detta område borde det då inte finnas beskrivet och dokumenterat inom veterinärmedicinsk litteratur?

Jag väntar fortfarande på källor:)

Om nu deras anatomi skulle skilja sig från andra hundraser i detta område borde det då inte finnas beskrivet och dokumenterat inom veterinärmedicinsk litteratur?

Jag väntar fortfarande på källor:)

Jag har böckerna, Om du vet hur man får ner fakta från en bok till datan så varsågod och dela med dig.

Det är som jag sagt, Pitbullens käkar/muskler går upp till skallen, vilket den inte gör andra hundar.

usch för pitbulls. jag har inte orkat läsa igenom tråden men tyvärr har jag IRL vart med om att dom tyvärr gått för ofta mot anfall. Givetvis ska inga hundar eller djur behandlas illa.

Jag har aldrig skrivit att deras Käkar är annorlunda mot andras, utan att deras KäkMuskler är annorlunda. Tycker nog att en del på denna tråden bör lära sig att läsa och förstå det som skrivs.

Jag ska ringa systern min, hon har böckerna. Ska då också fråga vad författaren heter.

Jo och så ska jag ta reda på vilket avsnitt av de programmet det var också, så kan ni ju kika på det. (IRONI)

HAHA!!!

usch för pitbulls. jag har inte orkat läsa igenom tråden men tyvärr har jag IRL vart med om att dom tyvärr gått för ofta mot anfall. Givetvis ska inga hundar eller djur behandlas illa.

väldigt omoget inlägg, vet du säkert att det var renrasiga pitbulls & inte blandningar?

Jag har aldrig skrivit att deras Käkar är annorlunda mot andras, utan att deras KäkMuskler är annorlunda. Tycker nog att en del på denna tråden bör lära sig att läsa och förstå det som skrivs.

Jag ska ringa systern min, hon har böckerna. Ska då också fråga vad författaren heter.

Jo och så ska jag ta reda på vilket avsnitt av de programmet det var också, så kan ni ju kika på det. (IRONI)

HAHA!!!

Bra då antar jag att vi kan förvänta oss både boktitlar och författarnamn nästa gång du loggar in, tack på förhand!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Varför gör man såhär: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=10-bn34-2fE Varenda hund blir rädd och ja... :crazy...
Svar
14
· Visningar
1 491
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 671
Senast: Blandrastik
·
Relationer Jag vill inte förorena datingtråden då det här handlar om bedrägerier. Jag blev kontaktad av en(?) man(?) som så många andra. Jag...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
42 800
Senast: Mia_R
·
G
Hundavel & Ras Trillade över en (antagligen väldigt gammal) men bra film på youtube ikväll! En film som många borde se och lära sig lite mer om rasen...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023