Hundbädd med ben eller utan?

Sv: Hundbädd med ben eller utan?

Man kan köpa ett fluffigt överdrag till, eller lägga en mjuk fluffig filt i om man nu vill att hunden ska ha det extra mjukt.

KL:
Min hund vill gärna ha "tak" över sig när hon sover. Dagtid ligger hon helst under soffbordet/matbordet beroende på var vi befinner oss. På nätterna sover hon i sin tygbur som står i sovrummet. Vi har också en vit fin bia liggandes i sovrummet men den är nästan helt oanvänd.
Den äldre hunden sover på soffan eller på golvet.

Eftersom jag läst trådrubriken flera gånger nu och tolkat den fel varje gång så måste jag svara. Mina hundar vill ha hundbäddar MED ben. Helst köttiga märgben. Då är biabäddar extra bra eftersom de inte bara är bekväma utan också lätta att torka(slicka) rena. :o

Nej, då skulle jag bli väldigt impopulär. Men ibland kan jag inte låta bli. :D

med ben eller utan?

Eftersom jag läst trådrubriken flera gånger nu och tolkat den fel varje gång så måste jag svara. Mina hundar vill ha hundbäddar MED ben. Helst köttiga märgben. Då är biabäddar extra bra eftersom de inte bara är bekväma utan också lätta att torka(slicka) rena. :o

hahaha :D kan tänka mig att dina älskar sina biabäddar :D

KL
Jag älskar min biabädd, fantastiskt att bara kunna torka/tvätta av!

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
490
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 469
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring