Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vi väntar nu på att min tik ska börja löpa så att hon kan paras. Jag är dock så himla himla nervös för att para naturligt och då med att... 2
Svar
26
· Visningar
8 094
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Ja min hundklubb lider av lite idé torka. Så nu vill jag ha lite tips och idéer, vad har din hundklubb gjort för roliga aktiviteter...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har skrivit tidigare om hur tibben från en dag till en annan fick fobi mot spårvagnar. Han är undersökt av veterinär, han har testat...
Svar
5
· Visningar
1 033
Övr. Hund Det börjar se ut som om jag ev kan skaffa hund tidigare än jag trott, men då börjar andra frågor dyka upp. Kan man skaffa valp som...
Svar
12
· Visningar
2 553
Hundavel & Ras Jag var på promenad med hunden och funderade lite på vilken hundras som skulle passa in i vår "flock". Jag tänkte att jag vill ha en...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Vår hund har fått ett litet, litet sår på nosen. Det började så smått läcka, men sedan började hon slicka på det (kliade förmodligen...
Svar
0
· Visningar
2 660
Senast: cherie
·
Övr. Hund Har börjat gå lite i hundköpartankar (äntligen! :love: ), skulle eventuellt bli aktuellt till hösten eller nästa sommar beroende på när...
Svar
12
· Visningar
2 282
Senast: bigganl
·
Övr. Hund Jag hade tidigare två katter men har inte kvar den ena längre utan bara en 9-årig kastrerad hankatt. Han har sällskap just nu, men efter...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: As_Vegas
·
Övr. Hund Jag har en hund som inte gillar att bli klappad av okända. Han är egentligen inte aggressiv men tycker det är väldigt obehagligt så jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 452
Senast: Idur
·
Hundhälsa Min 2-åriga tik blev för tre v sen opererad i höger armbåge för OCD. I samband med den diagnosen upptäcktes även pålagringar på Carpus...
Svar
13
· Visningar
4 887
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Jag är medlem i en hundgrupp på fb där vi ofta anordnar hundträffar. Nu har det dock kommit in två hundar från Ungern som jourhemsägarna... 2
Svar
34
· Visningar
4 646
Senast: Disen
·
Hundhälsa OBS! Vi har varit inne med honom hos veterinären Har en gammal hund (fyller 14 i år) som inte alls mår bra. Började igår när jag...
Svar
9
· Visningar
4 758
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Vet, vill att jag börjar ge glucosamin, läst lite o många verkar förespråka grönläppad mussla. Vad har ni för erfarenheter ni som...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har en hanhund på 3 år, av okänd ras. Jag tog honom som omplacering när han var 1 år. Förmodligen är han någon sorts korsning av... 2
Svar
36
· Visningar
24 313
Övr. Hund Jag går i tankarna om att köpa en frys och sedan köpa hem färskfoder för några månader framåt. Det handlar om fodax. Ni som fodrar...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av Brit Premium sausage? Ger mina färskfoder (klass) och funderar på om detta kunde vara något att ge när...
Svar
1
· Visningar
1 763
Övr. Hund Bara nyfiken, vad får er hund för slags mat, vad har den för matskål och hur ofta diskar ni den? Dana har "klassiska hundskålar" i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 517
Senast: KasperTim
·
Hundavel & Ras Har redan postat denna tråd på ett hundforum men jag har inte blivit så mycket klokare, det har blivit ännu svårare:eek: Efter flera...
Svar
6
· Visningar
4 098
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag köpte en valp i somras som var den finaste och underbaraste hunden jag sett. Tyvärr blev det ändrade familjeförhållanden och jag...
Svar
6
· Visningar
1 960
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Jag leker lite med planerna på nästa hundras. Då jag för tillfället är student och står mitt i ett husbygge med pojkvännen så är det...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: utte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Barfotaboots!
  • Ridskoleryttare