Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som rubriken säger. Någon som vet om det finns någon utbildning i hundtrim i Skåne? Företrädesvis i Lund/Malmöområdet? Helst inte...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av detta? Huvuddiagnos nu på min rottis 3 1/2 år, prover (ANA) + ledvätska har tagits i dag o skickats till...
Svar
19
· Visningar
6 111
Senast: brandkattis
·
Hundhälsa Viktor fick frukost vid 8.30 imorse. Han äter fort och har alltid gjort det. Nu har han flickvännen här och äter lite extra fort, så jag...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
24 503
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Hejsan! Nu när tiden räcker till har jag börjat bli intresserad av att träna hundarna utöver vanliga motionen. Men skulle vilja ha lite...
Svar
11
· Visningar
1 328
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Rätta mig om jag har fel , men man kan väl inte ta dolda felförsäkring på valpar som är 8 veckor om inte tiken är tecknad som avelstik?
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Grana
·
Hundavel & Ras Nu har det kommit 4 st små killar och det är dags att sätta färger :) Så vad tror ni att dom blir för färger.. :D
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: AgentCarter
·
Övr. Hund Hej! Jag tänkte om ni kan hjälpa oss lite utifrån våra filmer med apport. Mila har för ca 3 veckor inget intresse för leksaker och gripa...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hittade ingen bra rubrik, men har ett litet lyxproblem... Min valp på ca 6 månader, väljer att inte tugga ben/större godisbitar, utan...
Svar
18
· Visningar
13 520
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min Gordon setter som jag bara hunnit ha i 2månader ligger inne på djursjukhuset efter en lång orolig dag. Jag åkte in med en hund som...
2
Svar
26
· Visningar
18 251
·
Övr. Hund Om ni fick välja Kennelnamn, helt fritt utan att tänka på vad som redan finns och dessutom till vilken ras ni ville, vad skulle ni välja...
2
Svar
27
· Visningar
4 040
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har ni gjort/tänker göra sådan på er hund? När? Vad brukar dom göra på en sådan kontroll? Vi tänkte göra en på våran hund, som...
Svar
7
· Visningar
1 759
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Tänkte bara tipsa om att man från och med idag fram till söndag kväll kan kika live på mycket av det som händer på Crufts :bump: Det...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: Jenka
·
Hundhälsa I morse så skällde han lite på grannkatten,fick efter det nån slags hosta som om han försöker få upp något,och han hostar tillslut upp...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 092
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vet inte vad jag fått för tankar i huvudet, men en hundaffär har gått i konkurs här där jag bor (typ 100 m bort). Jag har aldrig i hela...
Svar
14
· Visningar
1 901
Senast: Grana
·
Övr. Hund Som rubriken säger; hur skriver man "lydnadsträning" (alltså av den typ som man tränar inför olika lydnadsklasser i brukshundsklubbens...
Svar
4
· Visningar
6 080
Senast: McMarco
·
Hundhälsa Har en liten tuffing hemma. Hon är 10,5 veckor. Så vi har haft henne 2,5 veckor nu. Och jag är så jä*la orolig för maten. Hon är...
2
Svar
26
· Visningar
3 680
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kommer antagligen få ta bort min bästa vän på Torsdag,när jag fick beskedet så hamnade jag i nån slags chock och kan inte tänka på annat...
2
Svar
20
· Visningar
10 339
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min sjumånaders labrador hostar. Han är utan hosta långa stunder, men sedan sätter det igång. Torr, ljudlig hosta och ibland kommer det...
Svar
12
· Visningar
12 075
Senast: Sissa
·
Hundhälsa http://www.dt.se/djurliv/1.5595389-gatuhundarna-valler-in :grin:
2 3
Svar
51
· Visningar
6 289
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Hunden är relativt nyopererad och bör hålla sig på mattan några veckor till. Hon klättrar redan på väggarna och både motion och matintag...
Svar
10
· Visningar
1 802
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka