Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har insett att vuxna mer sällan frågar än barn... Barn frågar nästan alltid och förstår ett nej så det är inget större problem att min ena hund inte tycker om barn.
Vuxna däremot har tom slängt sig över honom utan att jag haft en chans att stoppa det. Bokstavligt talat.
Har hänt att en vuxen helt plötsligt lyft upp min hund när vi står och väntar vid ett övergångställe
Det är väldigt "intressant" att stå på stan och bli utskälld av en mamma för att man har en farlig hund när hon skickat fram ungen fastän man nyss stått och sagt att NEJ ditt barn får INTE klappa, hunden är inte att lita på med barn!
Hur bemöter ni människor som kommer fram och vill klappa era hundar?
kl
Det verkar som att det är många hundar som tycker att det är obehagligt med främmande, blir förvånad då till och med min annars ganska ointresserade tik tycker att det är mysigt och trevligt om någon hejjar på henne på ett trevligt sätt. Å andra sidan får jag frågan ganska sällan, de flesta tycker att hon ser obehaglig ut, men de som vill får ju.