MH-test 2013

Sv: MH-test 2013

På frågor o svar på Skk´s hemsida! Typ frågan var "Kan jag göra både BPH/MH?" Och då var svaret Ja det kan du men det måste ha gått minst 6 veckor mellan tillfällena.
Länk

Och i BPH-reglerna!

Jag tror att 6 månader gäller om man vill göra om MH/BPH/MT. Alltså om man ska göra samma beskrivning/test igen så måste det gå minst 6 månader.

kl
I hur god tid läggs MHn ut på SBK tävling?
De som ligger ute nu, är det de som kommer finnas, eller kan det hända att det kommer fler till hösten?

Alla läggs inte ut på SBK tävling. Tror det är säkrast att hålla koll hos brukshundsklubbarna lokalt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 679
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 150
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31