Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Någon som vet varför andra raser än bruksraser inte får göra MT längre? Läste nog nån smart förklaring för längesen, men har glömt
Ni som har koll på mt och exteriörbeskrivning!
Hur går en exteriörbeskrivning till? Samt vad tittar dom på? Är det endast en beskrivning av hundens utseende (att hunden följer rasstandarden) och inte temperament/hantering?
Sen när man gör MT. Om vi säger att våran hund tex morrar vid tandvisningen, så hanteringen ej blir genomförd, får man fortsätta testet ändån precis som i MH? Isåfall kan man bli gdk? Jag har googlat men inte hittat något om det..
Är det några som ska göra MH testet iår?
Hur förbereder ni er?
Vilka moment tror ni kommer funka och vilka moment tror ni blir svåra?
Min är ju bara tio veckor och kommer göra provet först nästa år men är nyfiken på er andra
Pingu ska göra sitt MH i Maj. Han gjorde BPH i november förra året och det ska gå 6 månader minst mellan BPH och MH, så det blir lagom. Kommer inte förberede på något speciellt vis och är inte jättenervös. Tror dock spökena kommer få sig en utskällning innann han fått koll på vad det är.
Hade varit skoj att göra MT också, men det är inget som jag planerat än.
Är det verkligen 6 månader? Jag hittar bara att det ska ha förflutit minst 6 veckor mellan provtillfällena!