Sv: Saker ni gjort själva!
De jag träffat på är smala vinthunds modeller!! Även om min inte drar så vill jag att det ska hålla om det någon gång skulle hända något!!
Men annars gillar jag iden på de halsbanden, men hittar bara de smala till de små vinthundarna!!
Tack! Det är riktigt roligt att sy. Nu undrar jag mest, när jag ska använda alla prylar, ha ha
Jag tycker att det är just sådana halsband som finns överallt, svarta med brunt foder...?
Iaf så har jag en Husqvarna Viking tribute 140M. Inga konstigheter, bara en vanlig symaskin. Halsbandet är sytt i mjukt, tunnt renskinn, det torde vilken maskin som helst klara. Ska man sy i tjockare läder krävs nog andra grejer dock.
Ett halsband som detta är nog mest "till fint", inte ngt hunden ska gå och dra en massa i för då vet jag inte hur hållbart det är i längden. Jag tänker mig att använda det på typ träning och tävling...
De jag träffat på är smala vinthunds modeller!! Även om min inte drar så vill jag att det ska hålla om det någon gång skulle hända något!!
Men annars gillar jag iden på de halsbanden, men hittar bara de smala till de små vinthundarna!!