*Bildtråd Cavalier king charles

Sv: *Bildtråd Cavalier king charles

Här kommer unga herrn Charlie! Han är ca 11 månader nu tror jag:)

23189073.jpg

23189036.jpg

21638545.jpg

21638544.jpg

Thunder_rose: Jättesöt vovve! Ser det en liten spot han har på huvudet?

Det kan nog bero på att tråden är 5 år gammal och både användare och foton har tagits bort under den tiden :)

men det måste väl finnas dom på forumet som har rasen som kan sätta in bilder nu oxå :) tycker dom är fantastiskt fina.

Oj, såg mitt gamla inlägg i denna tråd och det började göra lite ont i hjärtat. Våran älskade Charlie avled under en skogspromenad den 11 juni förra året, så det känns fortfarande tufft vissa dagar. Men han blev 12 år gammal, till sist var det hjärtat som inte orkade med.

Synd på en sån trevlig ras att de är så sjukdomsdrabbade. Charlie hade både artros och blåsljud. Fick besöka veterinären många gånger...

Chaarlie.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 274
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 150
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31