Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
det här klippet verkar höra hemma i den här tråden. Tycker det är riktigt förkastligt att föräldrarna står där och skrattar och uppmuntrar den här behandlingen av hunden. Usch!
http://www.youtube.com/watch?v=yaxcygqh2ao om ni inte orkar se hela så kolla 45 sek in i klippet tex.
Hur hårda är ni med barn och hundar?
Stenhårda. Det är mitt jobb att skydda hundarna från situationer som de inte är bekväma i, och för mig innebär det att kraftigt begränsa hur de umgås med barn.
Får barnen leka med hundarna hur som helst även om hunden är världens snällaste?
Under inga omständigheter. Någonsin.
Får barn sitta på ryggen på era hundar?
Det är så dumt att ens komma på iden, att jag undrar hur man är funtad? Djurägare bör man inte vara iaf!
Vad har ni för åsikter kring detta?
Barn ska inte umgås oövervakat med djur, och ev umgänge ska kontrolleras hårt. Hunden har inget annat sätt att freda sig än genom att ta i ordentligt, och det ska de aldrig behöva göra mot människor.
fruktansvärt det där klippet... Fattar inte hur man tänker som förälder i det läget..? Undrar hur dom skulle ställa sig den dag hunden säger ifrån?!!
Då är det ju såklart hunden som är ett monster som är farlig mot barn